Jag sitter i en vidrigt ful rottingstol på...

mms_img64292 (MMS)

Jag sitter i en vidrigt ful rottingstol på Stalands och funderar över hur jag ska såga den här affären. Jag tänker mig något i stil med; "Stalands är en modern möbelaffär med fokus på obekväma, pretentiösa designmissar, med undantag för Stringhyllorna och butikens enda recliner värd namnet. Det 'bekväma' och ungdomliga i inrättningen represemteras av en hög hörnplacerade 'Fatboys', flankerade av ett smutsigt demoex. Att ge denna butik betyget 'tummen ner' är att vara på tok för generös!". På bilden ser vi förresten en dukning på ett av butikens köksbord. Varför man har dukat med en ljusstake förtäljs icke.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0