Och jag avskyr även Dudley Moore!

image53

Hittade det här fruktansvärt underhållande gänget på Aftonbladet. Trots deras fryntliga uppsyner  så "rasar" dom. Kanske ser man ut så i Göteborg när man är rasande, vad vet jag? Orsaken till att de rasar är hur som helst den plufsiga paddan i hörnet. Hon heter Liza Minnelli, och de rasande göteborgarna gick på hennes show i Scandinavium. Där sluddrade hon tre låtar och "kollapsade".

"Det var helt fruktansvärt. Efteråt kände man sig helt tom inombords" säger tanten (vars Mona-Lisalika leende låter påskina att hennes spjufver till gubbe som står bakom, har kopplat "bowlinggreppet") mellan den välsvarvade brunetten med det lilla, lilla huvudet, och blondinen i vad som förfaller vara en morgonrock, och ser ut som något ur en tysk reklamfilm för något mot sur mage. Jag undrar vad de förväntade sig då de köpte biljetter till Liza Minelli? Jag menar, man ser ju inte en poster för en Minnellispelning och tänker; "Fan, det där kan bli hur bra som helst, bäst man tjackar ett par plåtar för 2500 innan de tar slut". Ja, lägg för guds skull inte pengarna på ett par biljetter till Springsteen. Göteborgare...

Liza Minnelli är i princip Thomas Brolin med paljetter och en vagina. Jag vill inte se det, jag vill inte höra det. 

Moar: M&M är inte alls särskilt farliga på den biten faktiskt.

Keyser: Ja, det värmer faktiskt hjärteroten när man kommer ner och lägger blicken på moderlandets feta mylla, måste jag medge. Nå, jag vet inte vart det blir utgång. Personligen anser jag att Sten Stensson Sten i Eslöv är bästa alternativet (!) men du kanske har någon rekommendation?

Bäst just nu: Blossas lättglögg. Hade jag inte fått så jävla ont i huvet av den, hade jag druckit mig Brolin-fet på skiten inom en vecka! 

Märkligast just nu
: Den här juliga känslan som jag trots allt har i mig nu. Jag räknar kallt med att den försvinner när jag står i en kassakö den 23e, bakom 17 hundmatsförtärande panschosar som ska betala allt i kronor och utgångna 50-öringar.

Sämst just nu: Allt känns bra... Vad ska komma och fucka upp det?

Kommentarer
Postat av: Damien

Hehe bowlinggreppet...

Aftonbladet, denna outtömliga brunn av visdom och humor. (Bifogar länk till årets bästa "jag känner mig kränkt").

Postat av: Damien

uj vi provar igen.

Postat av: Moar

Trodde du ja :o/
Hade 2 pensionärer bakom mig idag som hade handlat allt till julbordet.4 prinskovar, en skinka på 1/2 kg och mamma Scans köttbullar.Snacka om dålig köttfärs!
Hon började lava upp på bandet innan jag fått upp hälften av mitt.Rätt vad det var så kom hennes skit in bland mitt.-Hallå, jag är inte klar!!! -Nä, där låg ingen "pinne". -Nej, för jag är inte klar >:o(

2007-12-16 @ 14:01:08
Postat av: Mr.Pentex

Men helt klart måste sägas att i skåne får man den bästa ålen på julbordet.
Hade en flickvän förr som bodde i Eslöv, men vad jag kommer ihåg var det ganska dött i Eslöv. Stora "innestället" var en korv kiosk som man hängde vid, men tider kanske förändras.

2007-12-17 @ 10:51:09
Postat av: Keyser Söze

Sten Stensson Sten? Aldrig hört talas om! Men har visserligen bara varit där 1 gång i hela mitt liv, så det är ju kanske inte så konstigt. Eslöv känns ju annars som en outsider när man ska ut på juldagen och festa :)
Har väl inget revolutionerande tips själv, mer än att Helsingborg brukar funka...

2007-12-17 @ 13:36:43
Postat av: R

Hon hade verkligen ett exceptionellt litet hufvud.
Bilden ger mig självmordstankar.
Att så många hemska, deppiga, trista, grå, hockeyduschkissade figurer kan få plats i samma bild.

2007-12-18 @ 14:31:57
URL: http://grapoluponape.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0