Creepy crawly...

Jag ber om ursäkt för den låga produktiviteten igår och idag. Faktum är att jag skrev ett inlägg igår, men jag var på väldigt dåligt humör, vilket jag faktiskt blir ibland. Jag lade ut inlägget, men fick efter ca 1½ timme dåligt samvete, och tog bort det.

Idag har dock varit en bra dag. Är man på dåligt humör när man kommer till Martin, så fixar han det rätt fort. Han ser rakt igenom en, och garvar ogenerat åt alla ens bekymmer. Sen är man vanligen på gott humör resten av dagen. Jag träffade hans sjukgymnast idag, vilken var en trevlig kille. Han hade med sig en milfkollega, vilken i sin tur hade med sig en syntetiskt timglasformad och blond studentska.
 "Come to Butthead" tänkte jag, och log lystet, som inför en buffé.  

Martin verkade snappa upp mina tankar, men visade föga förståelse. Istället verkade han besväras utav näsklåda, och skrattade lättad när jag hittade rätt ställe och kliade tillbaka. Då våra förehavanden med sjukgymnasterna var över, sade vi formellt och sakligt adjö. Milfen tillade leende; "och du hette Pontus, det kommer jag ihåg, för det är ett så fint namn" (jag heter alltså inte "Higge" på riktigt, nej). "Hihi, tack" fick jag lite fånigt ur mig.

Då jag kom hem råkade jag somna, och vaknade fyra timmar senare. Nu blir det jävligt att somna inatt.

Jag trålar aftonbladet efter något värt att kommentera, och ser en artikel med en stor bild på gruppen Kent. Under står texten "Sluta ladda ner våra skivor då, för fan!". Jag går givetvis direkt in på DC och laddar ner deras senaste skiva. Jag visste inte att de hade släppt en ny. Hihi.

Gratis är gott, gott som fan!

Bäst just nu:
Dragan är tillbaka vid sängaveln. Trodde han flyttat till toaletten, men det måste vara hans bror. Honom har jag döpt till Boris, efter karaktären i The Who's lysande "Boris the Spider" . Jag tror att Dragan är en kille att räkna med. Varför han ränner runt, runt, runt i sänglampan vet jag inte, men han har säkert en plan med det. Skäggdräggelflugornas dagar är med största säkerhet räknade.

Bäst just nu2: Gäbys fina gästspel här har fått upp antalet läsare. Det är ju fantastiskt trevligt. Jag inser förvisso att dessa nytillkomna själar med största säkerhet befinner sig på vänsterkanten, men det gör inget, ni är ändå välkomna! Vi ska nog göra goda radikalrealister utav er också.

Sämst just nu: Jag hade en skojig msn-dialog nyss med Olefin, där hon hotade och krävde, allt i linje med det kontrollbehov hon besitter. Men den råkade jag dälliita, sorry.

Kommentarer
Postat av: Mr.Pentex

Visst e det något med tjejer i uniform? Nu menar jag inte alla, men en tjej kan se mycket bättre ut i en uniform av något slag än om man bara skulle se henne civilt.
Läste om att barnen i en skola i värmland inte skulle på göra änglar till julpysslet i skolan för det kunde uppfattas som kränkande...tvviii.
2 dagar tills jag får telia bredband i skjulet där hemma, kollar brevlådan flera ggr varje dag.

2007-10-12 @ 07:16:14
Postat av: Moar

Kent ?????????????Fy f-n!

2007-10-14 @ 08:37:34
Postat av: Moar

Förresten !! Jag minns en gosse som vid ett tillfälle runt 10-årsåldern sa till sin moder:
Hördu, Pontus är ju ett jäkla namn på en vuxen människa.
Jaså....

2007-10-14 @ 08:40:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0