FÄJSBOOK och QUIZ!?

Fanjunkaren hörde av sig för någon timme sedan. Han lät mycket upprörd. Ni vet lite sådär som när en pensionerad gammal tjänsteman med för mycket fritid, ser någon låta sin hund skita på trottoaren. "Det är ju rent förjävligt", liksom.

F: Jaha, du kan ju glömma att du får någon inbjudan till Facebook!
Jag: Men vaddå då?
F: Ja, inte efter den där jävla smädelsen!
Jag: Det var väl ingen smädelse!
F: Nähä, vad fan kallar du det då?
Jag: Ähum... satir?
F: Jaha, nä. Ja, du får iallafall ingen inbjudan från mig.
Jag: Men det var ju synd...
F: Jaha, vad hittar du annars på då, när du inte skriver falsarier om folk?

O.s.v.

Så nu dröjer det nog innan det blir nån jävla Facebook. Hähä....

Förresten så gjorde jag en Quiz på passagen innan idag. Den tycker jag ni kan testa. Den är baserad på en gammal Lunarstormquiz jag skapade för några år sedan. Här är den, och den är lite tramsig.  

Dstrajk, man tackar och bockar. Nej, jag gör väl egentligen lite av varje, serru. Pers. assistent, taxichaffis och i någon mån lärarstuderande på LTU.

Moar, jaja, jag kan ju inte hålla reda på allt dravel jag skriver. Men jag kan däremot inte placera Thor-Leifs på den listan. Då fruktar jag att man skulle överge min blogg.

Bäst just nu: Hmmm....

Sämst just nu: Inga idéer på nåt att ladda ner...


Kommentarer
Postat av: Damien

Var tvungen att blippa för "Jag vet inte, men jag heter Birger Schlaug, och när jag vaknade i morse, så luktade min penis precis som Peter Erikssons stjärt."

Tror att det förstörde mitt resultat en smula.

2007-10-18 @ 10:38:09
Postat av: Keyser Söze

Din fruktan är befogad! Jag drar ett streck i sanden, gränsen går vid Thor-Leifs. I så fall överger jag denna blogg...

2007-10-18 @ 13:30:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0