Sämst just nu: av Gäby

Sämst just nu: längden på denna blogg. Det har dock sedermera visat sig att att sitta vid datorn för att porrsurfa eller dylikt är en syssla som inte ingår i min arbetsbeskrivning som landstingsanställd, och är en handling som bestraffas med slavarbete och allmänt spott och spe.

Sämst just nu 2: att lagfesten med mitt innebandylag Chicks with Sticks igår har renderat i att det sitter någon inne i mitt huvud och skjuter vilt med luftgevär.

Imorgon ska jag kompensera för detta inlägg med en uttömmande beskrivning av helgen, inklusive Higges bedrövliga uppförande i fredags. Det kommer heta "Bra på TP, dålig i sängen".

Over and out.

Kommentarer
Postat av: Damien

Jag vill veta om han behärskade rummet!

2007-10-08 @ 01:00:56
Postat av: Mr.Pentex

*lutar mig tillbaka sätter fingertopparna mot varandra, ler som en ondning och säger i Mr.Berns anda* EXCELLENT!!!
Detta går ju bara inte och missa.

2007-10-08 @ 07:24:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0