typ, omognaste inlägget ever.

Nu har Aftonbladet släppt fram någon ny bitter liten tankeblockerad miljöpartistliknande feministstackare med ylletroseksem, penisbristsvampinfektion och grus i vaginan. Hon förfasar sig över Alex Schulmans nu avsomnade blogg, och den "fjortisjargong" som hon anser fördes däri. 

Isabelle Ståhl heter hon, och så här skriver denna stackars humorlösa flicka, vars föräldrar borde ha stryk för slapp uppfostran och otillbörligt anskaffande av barn; "När Alex Schulman bjöd ut sin frus sexuella tjänster och spred en förlegad, antifeministisk kvinnosyn, var det lysande samtidsskildring? Det är ju bara billig, sexistisk fjortonåringsjargong."

Nej, det här är fjortisjargong, Isabelle; "Vet du vad två hål i ett hål är? typ din näsa i min röv!" HAHA! Och på tal om sexistisk, vet ni vad det är för likhet mellan en oskuld och en sälkut? Jo, båda blöder när de får klubba. FNIIIIIIISS!!! Och vad sa den ena av blondinens blygdläppar till den andra när hon for till Mallorca? "Vi ses om två veckor". AAAAHAHAHA!!! Visste ni förresten att det är kvinnligt könshormon i öl? jo, det är sant, för efter 10 öl kan man varken köra bil eller hålla käften! SKRATT MED RISK FÖR OFRIVILLIG URINERING!

Det hela får mig att vilja förföra denna Isabelle, för att sedan åka runt i en lövad bil på stan och sjunga "FÖR JAG HAR TAGIT FEMINISTEN, FÖR JAG HAR TAGIT FEMINISTEN, FÖR JAG HAR TAGIT FEMINIIIIII-IIISTEEEEN, NU BÖR JAG TVÄTTA MIG, NU BÖR JAG TVÄTTA MIG, NU BÖR JAG TVÄTTA MIG" o.s.v.

Vad sa pundaren när han reste sig och gick? "Tjack för mig!"

Bäst just nu: Hegerforsaren sist i inlägget som jag trollade fram ur arslet, kvickt och automagiskt.

Sämst just nu: Penisbristsvampinfektion.

Kommentarer
Postat av: Damien

Orkade inte ens läsa hennes skit, scrollade snabbt förbi. Brist på humor är ett stort vardagsproblem. Bland de som lider av detta finner man bla religiösa människor och feminister. Är osäker på vilken behandlingsmetod som är bäst, med det vet kanske någon annan...
-
Sörjer Schulmans blogg lite faktiskt... *snyft*

2007-10-14 @ 20:51:42
Postat av: Allbin

Ect kanske . .

2007-10-14 @ 23:43:48
Postat av: Kristians Dotter

Gäby hade varnat mig. Egentligen är manligt humoristisk jargong någonting spännande och fascinerande. Speciellt när man anar ironi och intelligens mellan raderna. Det gömmer sig en slags poetisk intelligens bakom det hela. Jag ser att det skrivs med uppsåt att få läsaren att utbrista: ?mon diö?(på crapy dramatisk franska). Och så sitter man där på andra sidan Sverige och hör sig själv utbrista ?mon diö? fastän man vet att man just gick i den så illa maskerade fällan. Miljöpartist, kvinna, ekvivalist och ett förbannat popsnöre. Tacka Gäby för att jag hittade hit. Jag skrattar hela vägen fram till chalmers.

2007-10-15 @ 00:09:20
URL: http://www.korrektsidavattnet.blogspot.com
Postat av: Kristians Dotter igen

Fantastiskt det här med att citattecken förvandlas till frågetecken.

2007-10-15 @ 00:10:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0