Den slutgiltiga lösningen på Norgefrågan?

Jag vaknade i morse med en mycket märklig dröm i färskt minne. Dagen före hade jag drömt att vag var på en plats dit människor kom för att dö. Jag träffade Peter Wallenberg där, och tackade honom gråtmilt och fjäskande för vad han och hans släkt uträttat för Sverige.

Drömmen i morse var av det bisarrare slaget. Jag drömde att jag hade ett hus, ett ställe vid ett skogsbryn. Det fanns mycket mark till, och på den stod långa rader av barracker, vilka var inhägnade med taggtrådsprydda stängsel. Det var helt enkelt ett koncentrationsläger, mitt koncentrationsläger. Plötsligt dök ett gäng myndighetspersoner upp, och de hade assistans av militären.

De sade att de ämnade anhålla mig för mina brott. "Vilka jävla brott?" undrade jag. Då rev de grindarna i taggtrådstängslet, och släppte ut de utmärglade halvdöda ifrån de bruna barrackerna. "Vad kallar du det där då, va?" undrade chefspersonen bland myndighetsmännen, och pekade på de levande skeletten. "Jamen det är bara Norrmän, jag har ju hittat den slutgiltiga lösningen!" förklarade jag, för det var det. Barrackerna var fulla utav Norrmän, som jag hållt inspärrade och svultit ut.

HAHA! Vart fan kom det ifrån!? Stilla dig, mitt undermedvetna!

Vidare har jag överlämnat lösenordet till bloggen till Gäby nu, för att hon ska kunna skriva ett testinlägg och presentera sig. Vi får väl se vad det blir.

Ikväll på jobbet, såg jag en del av "Du är vad du äter" med supermilfen Anna Skipper. Hon var igång och drev med en stackars tjockis igen. Det var nåt stackars fruntimmer som var yogalärare, men som var på väg att bli för fet för sitt jobb, eftersom hon åt för mycket ost. "Nu ska vi få bort den här ostmagen" sade Anna Skipper, och liksom klappsmekte tjockisens mage, som om den var en gammal förstoppad cancerhund som skulle motas in till veterinären för att få sin sista spruta.   

Jag fnissade lite behärskat, men började genast gnissla tänder för mig själv i en fantasi om att jag fångade henne genom att slå armarna om hennes lår bakifrån, och bita henne hårt i röven. GRRRR! Hon blir förskräckt och flyr, och jag jagar henne runt huset, endast iförd vita tubsockor! "COME TO BUTTHEAD!"

Martin: Usch, det var väl ändå lite i överkant?

Bäst just nu: Den "g-star" jacka jag hittade på Brothers, samt snus, General.

Sämst just nu: Det kallare vädret.

Kommentarer
Postat av: Mr.Pentex

Ibland blir man orolig för dig Higge, kanske du skulle gå till killarna i vita rockar och en massa diplom på väggarna och prata igenom dina drömmar. he he eeh eehh,jo men var var vi ;)

2007-09-28 @ 07:20:28
Postat av: Keyser Söze

Anna Skipper är en riktig mini-Hitler.
Hon skulle nog behöva ett och annat...
Där ser man hur tokigt det kan bli i drömmar,
hade det varit verkligt hade du ju givetvis inte blivit straffad, utan belönad för ditt intiativ av hur vi ska komma till rätta med norrmännen!

2007-09-28 @ 07:47:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0