msn

Tack vare "Fröken Smålands" uppmuntrande smicker tänkte jag nu skriva ett inlägg. Dels för att dylikt är som heroin för min själ, dels för att jag får dåligt samvete om jag vet att några tittar in på min blogg varje dag, utan att hitta något nytt. Sån är jag.

En fin människa, helt enkelt.

Men så vill jag ju helt plötsligt veta mer om Fröken Småland. Men skulle jag nu fråga efter info om henne skulle jag säkert inte få svar. Tänk som jag tjatade och tiggde om att få veta vilken maträtt, film, skiva och bok ni skulle ta med er till en öde ö, för att få någon slags uppfattning om er. Men ni bara gav mig kalla handen, sånär som på några få hedervärda personer.

Vem är "Fröken Småland"? I huvudet får jag upp bilder på en "Nergårds-Anna"-från-"Raskens"-liknande kvinna som snart är inne på sitt trettionde år, och som efter ett par ogivande förhållanden lever ensam och desillusionerad med sin katt/katter. Är hon månne från Kalmar, och säger "å de då va" efter varje mening eller påstående? Eller är hon från Vetlanda, och känner Lena Ph? Kanske är hon från Eksjö, och bjuder på en "7-10 spärr" varje fredag-lördag?

Spännande frågor...

Vidare har jag givetvis msn, så om någon vill berätta vilken fin människa denne tycker att jag är, eller kanske vill uttrycka lite bittert näthat mot mig, eller bara vill uttrycka en önskan om att få bära mina barn, så är min adress [email protected]

Om någon tar det ädla initiativet att skicka lite naket till mig, så ser jag gärna att avsändaren är en kvinna, hehe.

Skämt åsido, där har ni infot, gör med det vad ni önskar.

Bäst just nu: Korvgryta på "Spiralkorv".

Sämst just nu: uhm...Vestibulit?

Dagens bästa uttalande
: "Men det ligger ju så jävla avsides!" (Martins storebror, en tornedalning, om Stockholm)


Kommentarer
Postat av: Damien

Hmm... Man behandlar alltså vestibulit med kognitiv beteendeterapi? Fan va ballt! Kan vi inte byta ut all sjukvård mot kognitiv beteendeterapi? Det ska jag grunna lite på.

2007-09-14 @ 23:25:34
Postat av: Fröken Småland

Haha, jag är faktiskt från Kalmar. Eller Kialma som man också kan säga. Jag säger dock inte "å de då va" efter varje mening ifall jag inte ska driva med min gamla hemstad och jag är i runda slängar på mitt 23e år. Jag har en liten kissemiss, det är inget fel med det.

2007-09-15 @ 12:52:00
Postat av: Moar

Har jag någonsin sagt "å de då va" i hela mitt liv?Kan knappt läsa det!

2007-09-16 @ 16:43:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0