Äh!

Allt är skit, Omni crappus est! Det är som om någon slags vårdepression slagit klorna i mig. Idag har jag dessutom varit risig och käkat alvedon. Hade jag varit pigg och glad så hade jag hängt på Gäby, Svempa, Jonas och Olefin ikväll. Gäby har bjudit på tacos, och ringde innan och undrade om jag ville komma. Men jag var alltså inte upplagd. Jag känner mig som en urvriden disktrasa, eller något annat tomt gammalt äckel.

Men jag har också ätit tacos, själv. Folk höjer på ögonbrynen om man berättar det. Märkligt att äta tacos ensam, tycker dom. Nå, inte mycket annat att göra.


Men jag vet att allt blir bra, bara jag får dra på mig shortsen! Tamejfan snart dags för det. Det har varit förbluffande varmt de här dagarna, så jag hoppas att den här förbannade äckelsnön försvinner snart.

Kommer det mer snö så är det jag som börjar skära mig, emostyle!

Bäst just nu: Snart är det valborg, vilket brukar vara trevligt.

Sämst just nu: Jag fruktar att Johnny Skan kan komma att elda upp vårt skägg i sommar.


Kommentarer
Postat av: Elin

Inte undra på om du är deppig - snö, nu!?
Här är underbar vår, fan det är ju snart dags att klippa gräs. Men lugn enligt mr Goore slipper du snart snön.
Jag hejar på Jonny Skan, bort med skägget!

2008-04-19 @ 12:59:40
Postat av: sandra

Känns som att de flesta är inne i ngn sorts depression just nu. Jag är inget undantag.
Pga global warming så har nog höstdepressionen flyttats fram till våren istället...eller ngt.
Brukar iofs inte bli höstdeppig, men men.
Hoppas att du är tillbaka på banan snart igen.
Inte konstigt att äta tacos själv va fan.
Tacos e gott och ibland äter man utan sällskap. Människor som påstår att det är konstigt är bara rädda för att bli ensamma och förstår inte skillnaden mellan att vara/äta själv, eller vara/äta Ensam.
Nä nu mummlar jag i nattmössan.
Dags för en cigg.

2008-04-19 @ 17:15:21
URL: http://hollywoodah.blogg.se
Postat av: Linnéa

Vad f--- är mörk Bacardi?????

2008-04-22 @ 20:44:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0