Busstankar i ett invandrartätt område.

Tankekollage från 5ans buss, mellan Hertsön och centrum.

Frispråkigt, kanske t.o.m. kränkande enligt vissa. Men det här är tankar, och vi tänker ju alla saker ibland som inte tål dagsljus, eller hur?

Åh fyfan.... bussjäveln kommer vara halvfull redan efter första stoppet... hoppas inte någon sätter sig bredvid mig idag. Bäst jag tar av mig mössan så jag ser mer ut som ett kriminellt element. 

Kärringjävel, sätt dig inte alldeles framför mig och lukta av gammal fylla och billigbilligparfym... uj, så tunnhårig hon var i nacken... säkert gubben som slitit av henne håret i nåt fylleraseri... de är säkert från Finland, hon är säkert tacksam sålänge han inte drar kniv... stackars sate... fan vad det luktar... andas med munnen Higge, andas med munnen...


Fan, nu kliver det på mer folk... sätt dig inte här, sätt i dig inte här.... YES, den där fan står upp, och jag har fortfarande en ledig plats bredvid mig... farligt att åka buss med ointegrerade nysvenskar, de har ännu inte förstått de oskrivna regler som råder ombord på de kollektiva transportmedel som finns att tillgå. Det här är sverige, och där sätter vi oss inte bredvid någon förrän det sitter någon på alla stolspar... det borde vara det första som lärs ut av migrationsverket, eller vem det nu är som berättar för dom hur samhället fungerar.


Det är säkert samma jävla idiot som berättar hur man ska bete sig i tvättstugan, hehe... helt seriöst, inga fler jugoslaviska underkläder i min tvättmaskin under min tvättid... jag blir knäpp... förresten så flyttar man på sig så fort det finns ett helt ledigt stolspar i bussjäveln. Dom reglerna är helt enkelt A och O om man vill bli en äkta Svenne Banan.


Satan nu är det fullt i bussen, och det kliver på mer... jaha, nu kommer den där lilla tjocka Kazakhstanskan igen som inte är rädd för mig... jaja, hon luktar ju inte illa iaf, hon är bara bred över arslet... fuck... det här med att gömma håret... "ingen kultur är sämre än nån annan" brukade nån lärare säga på gymnasiet... jävla bullshit, alla religioner som tvingar kärringar att gå runt och gömma sig under en massa tyg är jävla skitkulturer...


jag önskar jag jobbade på migrationsverket; "Hörru Hassan, en sak ska du ha jävligt klart för dig! Här tvingar vi inte kärringen att ha nåt jävla huckle. Vill du bli en äkta Svenne Banan, så ser du till att hon skaffar sig ett jobb, och tittar åt andra hållet när hon gökar med chefen på företagets julfest" hehe...


Åh nej... där är den där smällfeta igen som stirrar hela tiden, som om jag var en ostgratinerad flottskål... "chaufförn, vi har en som tar upp två platser här, ta extra betalt!!!" hehe...


bitter jävla chaufför... varför är han sur för? han behöver inte ens försöka vara trevlig mot de här hjonen, bara att sitta där och styra i rätt riktning, folk pröjsar ju inte ens kontant längre, bara blippar kortet. "bu-huu, fok säger inte hej åt mej", nähä, stackars jävel, prova stå på Korvgubben och kräng flott till matmissbrukare som inte kan bestämma sig, och tar ut all bitterhet på grillslaven i kassan, som tjänar mindre än ett sparkat mackbiträde har i A-kassa. Inte så jävla illa och köra buss då va? Polyesterkavaj...


Det är ju helt otroligt, somaliern bakom har en tom stol bredvid sig! Folk sätter sig alltså bredvid mig, före de sätter sig bredvid en Somalier!?? Vilka jävla rasister! Xenofobiske Svenne Banan hade man ju kunnat vänta sig det utav, men Albanerna som står fortfarande? vart fan är ghettot på väg...


Ja, nu ska jag av... så lyft på röven...


Sandra
: Exakt, folk slår alltid i för lite mjölk!

Moar: Nej, nu gjorde jag inte det.

K.K: Usch, jag misstog mig helt på dig. Du är inte alls en lesbian runt 26, du är en medelålders gubbsjuk gubbe. Därav din fascination av Gäbys amorösa eskapader, samt din oförmåga att tolka ironi. Dessutom har du tid att sitta och läsa en blogg som du säger dig förakta. Det säger mig att du på socialdemokratiskt manér bluffat dig till sjukpension för typ "ändtarmsframfall" eller nåt. 

Hursomhelst så är Gäby gravid och ihop med en snubbe som typ är doktor i pengatjäneri, så du kan lägga ner de här stalkertendenserna nu.

Bäst just nu: 1,6 Kg fläsklägg i kylen, och pepparrot som väntar på att såsifieras.

Sämst just nu: Ont i ögonen.

Kommentarer
Postat av: sandra

Hahahahahaa fyfaan va bra skrivet!
Skriv en bok for fuck sake.
Skönt att man inte är ensam om sina negativa(hatiska?) tankar, hehe.

2008-04-05 @ 01:54:36
URL: http://hollywoodah.blogg.se
Postat av: Anonym

hahaha
Higge du får mig att skratta otroligt högt!
Grannen kom å klaga.
Hehe

Du vet du någon som vill hyra min lya för fem tusen i veckan i sommar?
Tänkte köra tattarhotell och bo hos en polare och skita i att jobba.

2008-04-05 @ 13:20:50
URL: http://grapoluponape.blogspot.com
Postat av: Mr.Pentex

Hmmm, tycker teexren låter lite som en sak bröderna Lagerståhl har gjort. När man får följa en bussresa mellan någonstans och någonstans. Rätt rolig faktiskt

2008-04-08 @ 08:59:20
Postat av: K.K

Oj då, vad du blev aggresiv. Lite svårt att ta kritik kanske?
Eftersom jag läst Gäby så vet jag att hon är gravid och tillsammans med en snubbe.
Dessutom var jag ju inte lesbisk.
Jag tycker hon skriver bättre inlägg än dig, förstår inte hur det gör mig till en "stalker"?
Och jag förstår ironi, narcissism är inte samma sak....

2008-04-08 @ 14:38:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0