Trööööögt....

Jaha, idag har jag uppträtt med kören i stora salen på Kulturens hus. Det var långtifrån fullsatt, men en hel del folk kom ändå. Dock inga jag kände. I pausen var det tårta, minst 15 olika sorter. Jag såg bland annat en persikocheesecake, tror jag. Efteråt var det tacobuffé, trots att några utav damerna i kören pushat för kycklingfajitas. "Tacos är ju lite brottarbralla" sa dom.

Nästa uppträdande blir på Valborgsmässoafton, men då står jag över. Jag tar nämligen moppen ut till Brändön för en gemytlig afton med Fanjunkaren och Gullan.

Satan vad trögt det går att blogga. När jag väl kommer på något att skriva om, så tänker jag efteråt; "Har jag inte redan skrivit om det, för några månader sedan?"

Men med våren kommer förändring. Det blir mer fysisk aktivitet, och med det kommer ökad hjärn-dito. Dessutom har snart flickorna tagit av sig alla otäcka vinterkläder, och då blir det genast mer att blogga om. Jag har t.ex. hört talas om någon slags jävla body som knäpps i grenen och som ska vara det nya inneplagget.

Den ska tydligen kunna bäras över leggingsen. Tänk er en kjol till det, eller shorts. Då snackar vi 4 lager tyg. Det är så att man får lust att be världen dra åt helvete!

Linnéa: Mörk Bacardi = Mörk Rom. Du förknippar kanske främst Bacardi med "Breezers"?

Bäst just nu: Nääe!

Sämst just nu: Jag är nere i en svacka nu, så är det bara.

Till sist. Jag vet att många tycker det är trist med youtubeinlägg. Så även jag, i många fall. Men jag såg ett med Henrik Schyffert som var så jävla bra, så jag bara måste lägga in det. Han vet verkligen hur det är!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0