Jag vågar inte!

Jag vill gärna sätta på teven och titta på Jörgen Persson, men jag vågar helt enkelt inte. Jag vill bara att det ska vara över, och att han har vunnit. Det känns lite som när J-O var igång och skrällde 2004. Olyckskorparna har som vanligt kraxat innan OS om att Jörgen är för gammal, och inte har varit i medaljform på flera år.

Man verkar dock ha förbisett att han har ett SM-guld från förra året. Sedan stör mig den här åldershysterin mig något ofantligt. 42 är väl för fan ingen ålder. Det sitter bara i skallen.

Oavsett vad som händer, så har Jörgen gjort ett jävligt bra OS. Och vad viktigare är: Han är bättre i bordtennis än någon norrman!

Lindblom: Du är lite av ett löskokt ägg.

Bäst just nu: Idag ska jag komma ihåg att köpa senaste numret av "Rocky"

Sämst just nu: Jag lyssnar på P3 dokumentären om Kärnkraftsomröstningen 1980. Återigen blir man bedrövad av att idioter och blötdjur med intelligensen hos ett rektum, och retoriken hos en 4-åring ideligen tillåts göra sig hörda i media i det här tramsliberala mjäksamhället. Skulle det vara så jävla svårt att rycka flummarnas "Nej till kärnkraft"-skyltar, slå dom hårt i huvudena på dom och säga "HÅLL KÄFTEN!"? 

Och så sitter flumidioterna och drömmer sig tillbaka till när de stod och demonstrerade, långhåriga, pårökta och dumma i huvet. "Ja, vi hade massäck med oss, det hade vi".

Jag avskyr det ordet, det är fullständigt ologiskt. "Massäck" (jaja, det stavas "matsäck", men rätt uttal ska tydligen vara "massäck") det är väl för satan tänkt att det ska vara mat i säcken, inte "mass", vad fan det nu är. UTTALA DET "MAT-SÄCK", FÖR ÄNDA IN I GLÖDHETA HELVETET! Det låter som ordet är uppfunnet utav Anderssonskans Kalle på Crack!

F.ö. anser jag att Norge bör förstöras!

Kommentarer
Postat av: ingvar

"Massäck" det låter väldigt småländskt/skånskt i mina öron! Därför borde man kunna härleda det till Danmark. Dock så tycks det heta madpakke i "halv"-skåne så jag vet inte.

Dessutom verkar ditt hat till norrmän vara ganska enkelspårigt. Du skall inte glömma att damerna i Norge är både fula och dumma. Bedriva otukt med en norska tycker jag är precis lika äckligt som att dela spruta med en pundare från tensta.

2008-08-22 @ 11:18:34
Postat av: Lindblom

"Sick in the head" som dom säger i Ökx.

Och dig skulle dom kalla "fjasig" och "sigonera" dig.

2008-08-22 @ 13:05:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0