Kamelspindeln!

I den här expressenartikeln kan man läsa om en engelsk familjefar som kom hem från sin tjänstgöring i Afghanistan, med en otäck passagerare i bagaget. En stor knävla Kamelspindel!



Som ni ser har den ena jävla gaddar. Dessutom springer den i 16-17 km/h, och kan bli hela 15 cm. Den engelska familjen hade otur, ty den otäcka talibanspindeln bet nämligen bara deras gamla hund, som dock tyvärr fick avlivas. Det hade iofs kunnat vara värre, om spindeln haft en apterad sprängladdning kring midjan.

Dessbättre vet Higge Erövraren hur man handskas med dylika bestar. Jag tog omedelbart itu med problemet och löste det, om jag får säga det själv, ganska galant!

Eller vad tycker ni?

 "Heil myself!"

Helt ofarlig!

Men nu ser jag förresten att den bara har ett par ögon, men fem benpar? Märkliga käkar också... Detta kan inte röra sig om en äkta spindel! En slags Skorpion kanske? Higge Erövraren återkommer med mer fakta i fallet.

Bäst just nu: Inte Arn 2, som jag var med Fanjunkaren och Gullan och såg ikväll.

Sämst just nu: Att utgången från biografen, som f.ö. är en brandutgång, var låst då vi skulle ut! Fast vi tog det med ro.

Jag: Vad fan, är den låst? Det är ju en nödutgång?
Gullan: Lyckat!
Fanjunkaren: Jaha, där ser man.
Jag: Du får en hundring om du skriker "Det brinner"! Hähä!
Fanjunkaren: Hehe!
Jag: "Åh naj! Vi e fångade som RÅTTORR!"
Fanjunkaren: Hahahaha!

Jag måste följa Lovis exempel och lägga upp "Familjens" video på "Det snurrar i min skalle". Klockren (om uttrycket ursäktas) video, och klar klingande skånsk sång! Jag är sen, men den här har gått mig lite förbi. Visst har förresten predikanten helvetes snygga brillor?


Kommentarer
Postat av: ingvar

Musik med halvdanskt bräkande låter som kent. För att förtydliga så är kent det SÄMSTA som producerats i sverige näst efter roland cedermark!

2008-08-29 @ 08:04:53
Postat av: Kristians Dotter

Efter att ha sett ett osedvanlig obehagligt "fear factory" där pengakåta amerikaner glufsade i sig tre levande kamelspindlar beslutade jag mig för att läsa lite extra om de där äckliga krypen. Du är observant, ja de tillhör samma underart av spindlar som skorpioner och fästingar.



http://www.youtube.com/watch?v=zpAa1QMtl9Y

-obehagliga djur. Ändå kan jag inte sluta titta på dem.

2008-08-29 @ 09:52:47
URL: http://www.korrektsidavattnet.blogspot.com
Postat av: pooptroop

sen när började familjen låta som kent?!?

2008-08-29 @ 15:22:55
URL: http://pooptroop.blogspot.com
Postat av: ingvar

Sången låter lika kass. Därför hamnar dom i dåligfacket.

2008-08-29 @ 18:20:51
Postat av: Allbin



Du ska läsa böckerna istället

2008-08-29 @ 18:51:47
Postat av: Allbin

Du ska läsa böckerna istället

2008-08-29 @ 18:53:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0