Välkommen, Bebi-X!

Igår klockan 21:13, nedkom Gäby med en pojke på 50 cm och 3050 gram. Han ser ut såhär,  och såvitt jag kan se har han ärvt sin mammas näsa. Vidare ser han inte ut som någon som skulle sympatisera med vänstern, varför man kan anta att han ärvt sina politiska åsikter från pappa Svempa.

Det är nu således en förtjusande välskapt liten blandning av två prima uppsättningar gener, som en vecka försenad gjort oss alla glada, genom att äntligen eskapera ur sitt svullna näste.

Det är allt jag vet hittills. Jag har har bara hört namnförslagen för en eventuell flicka, så jag har ingen aning om vad den här lille gossen kommer att heta. Därför kallas han på "Higge Erövraren" för Bebi-X, tills dess att vidare information i ämnet inkommer.

Lindblom: Du har med största sannolikhet alldeles rätt, o du piggmentlöse. Men en skiva ville hon ha, och en skiva fick hon.

Bäst just nu: Bebi-X

Sämst just nu: Imorrn är det den tjufemte! Då blir det smörja kråset! Sjötunga Walewska och Kalvfilé Oscar, no more stekt gröt!

F.ö. anser jag att Norge bör förstöras!

Kommentarer
Postat av: Damien

Varför berättar man alltid vad en nyfödd väger? Det är väl trots allt inte så oväntat att den har en vikt?

2008-08-24 @ 22:21:20
Postat av: Lindblom

Man får gratulera dom lyckliga föräldrarna.



Higge: Aha, tänkte att du prakatpå den stackars barnaföderskan en oönskad skiva.

2008-08-25 @ 12:33:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0