Gott nytt år!

Nu är jag hemma igen. Idag ska jag åka och basta med Olefin och hennes killes polare, sen hämtar Fanjunkarn mig för förvärmning hos honom, och sedan blir det nyårsfest på Blackis med 150 andra filurer.
"Blackis"  är ett ett gammalt hus i Svartöstan som först tillhörde nykterhetsrörelsen, men som senare blev folkets hus. Nu äger kommunen det, och hyr ut det till diverse aktiviteter. 

Jag hoppas kunna skildra tillställningen här senare, samt lägga upp lite bilder.

Nu hinner jag inte krafsa ner mycket mer. Ha så skoj ni andra också.

Elsa: Sluta svamla så irrationellt, och fokusera istället på att undvika Mulligans i Tornedalen.

Hocke: Ja, eller hur!

Sämst just nu: Devon Kershaw, som tacklade omkull Hellner i Tour de Ski. Eller som jag skrev i hans gästbok på hans officiella site nyss: Way to go Devon! I thought Canadians only attacked people when wearing hockeygear and a stick, but you proved otherwise. Hellner should have stabbed your ass with his ski poles when he had the chance. We all thought Johann Müehlegg and norwegians were the biggest assholes in cross country skiing, but now we know better. Sincerely from Sweden: Go fuck yourself, and catch something terminal. Lite omoget kanske, men jag är ärlig iaf. Hade jag dessutom varit en rik snubbe hade han haft ett pris på sina ben nu.

Bäst just nu: Nja... Vi får väl se. 

Nyårslöften: Hehehe... Återkommer kanske till dessa.

 

Kommentarer
Postat av: Benny Blanco

Du skriver inte lika bra längre

2008-12-31 @ 15:07:06
URL: http://www.1000apor.se/blogs/bennyblanco
Postat av: Elsa

som du förstår har jag undvikit mulligans med tanke på det stadie jag varit i sedan nyår. du såg ju själv den skrämmande uppenbarelsen idag! och hånskrattade.. snyft! jag kommer dö ensam!

2009-01-06 @ 16:39:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0