Kiss å bajshumor!

Kvinnan på bilden heter Lena Smedsaas, och är nån slags hustomte på TV4. För er som inte vet det så uttalas hennes efternamn "Smedsås".

Hihihi... "Smed-sås" hihihi.... Fattar ni?


"Smed-såsen hittar ni i den blå terrinen där till vänster, jag har mjölkat smeden själv!"

Bäst just nu: Årets körframträdande i domkyrkan är avklarat, och det gick rätt bra. Att jag var bakis å skakis hade dock vissa konsekvenser. Dels var jag överdrivet höjdrädd, och blev ängslig av det höga taket, dels tänkte jag okristliga tankar under sångerna och predikan.

Sång: "Jungfrun har fött en son"
I Huvet: Haha, neeeej, det har den alldeles bestämt inte alls. "Rullan gå, rullan gå, hon låg med den ene, hon låg med den andre, hon skyllde på den helige ande!"

Sämst just nu: Lars!  
Varför verkar det bara vara jag som ser ondskan i den här otäcke jäveln? Hur kan ni inte se att det där är ett falskt och påklistrat leende? Lars Ohly ler aldrig på riktigt, förstår ni inte? Mona Sahlin, det flasiga ärkenötet, må vara olidlig att lyssna på och dum som ett grisarsel, men hon är åtminstone inte medvetet ond.

Och nu har han vatten på kvarnen också, Ohly-djävulen, för nu ropar fårskocken som är vårt folk: "BÄÄÄÄ-ÄÄÄ, det är kapitalismen det är fel på" och sluter sig till hans demoniska skara.

Kommentarer
Postat av: ingvar

Hihihihi...

Upp trälar uti alla stater,

som hungern bojor lagt uppå.

Det dånar uti rättens krater,

snart ska utbrottets timma slå...... dippdiddi lalalala... huppp tadadadatada!.... hihi

2008-12-07 @ 22:21:11
Postat av: ingvar

hihihi...

Upp trälar uti alla stater,

som hungern bojor lagt uppå.

Det dånar uti rättens krater,

snart ska utbrottets timma slå... dippdiddi tadadada... dupppibupp.. tattatta dada tadada... hihihi

2008-12-07 @ 22:22:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0