"Idiot söker våp"

Jag vet inte vilket epitet som är värst; "Grisbonden" eller "Sexbonden". Men en sak vet jag däremot, och det är att jag inte tål den sistnämnde jäveln. "Bonde söker fru" är inte ett program jag följt aktivt eftersom jag aldrig ser på tv, men man ser ju snuttar då man är hos folk som följer det. Därför har jag alltså fått en viss inblick i vad som utspelat sig i denna högklassiga underhållning.



Imbecillen Magnus, som fått benämningen "Sexbonden" i media eftersom han tydligen saknar förmåga att styra de vulgärt plumpa och osmidiga dumheter som oupphörligen krälar ut ur foderluckan, har lyckats snärja en likaledes korkad jäntunge, lika osnuten som naiv och blåögd. 

Hur någon överhuvudtaget kan attraheras utav någon som låter som en kroniskt nästäppt jävla Örebroare, är ett fenomen som det skulle behöva bedrivas klinisk forskning på. 

Nu ska de två idioterna gifta sig, och dessutom genom att sätta barn till världen bevisa att evolutionens regler inte längre gäller mänskligheten. 

Det är äckligt att se, jag vill kräkas! När skvallerlöpen deklarerar att eländet tagit slut, ska jag fnissa.

Sen var det ju alldeles uppenbart att gäj-hästbonden inte ville ha någon "fru", utan bara en feminin stjärtgosse att nyttja till korvgömning. Annars hade han valt den vettige och balanserade Luleåkillen Peter, istället för fjollstereotypen Wille von Sydow, släkt med den osannolikt efterblivne f.d. försvarsministern/talmannen Björn von Sydow. 

Men denna konstellation sket sig ju, då människan i fråga alldeles uppenbart inte går att leva med, jobbig och flamsig som han förefaller. 

Imorrn sticker jag till Tornedalen för att jobba, och kommer åter först den 30/12, så då lär det inte hända mycket här.

Bäst just nu: Julhelgen har varit mycket lugn och trivsam.

Sämst just nu: Företaget att släpa med sig julmaten till tornedalen.


Kommentarer
Postat av: Elsa

Jag är ett våp som söker en idiot..kanske finns det något tvprogram även för mig?

2008-12-28 @ 20:11:50
Postat av: Hocke

Ha hahaha haha Higge din klockrena skjutare, nu spikade du en 10 p till

2008-12-29 @ 15:39:49
Postat av: Moar

Elsa// Det kan ju inte vara alltför svårt. Idioter finns det gott om!

2008-12-29 @ 21:01:35
Postat av: Elsa

ah det gör det verkligen! men monogama idioter som söker dumma våp verkar det vara sämre med :/ attans! singel 4-ever

2008-12-30 @ 13:45:10
Postat av: Elsa

plus att det är ju alltid bra att vara med i tv höhöhöh

2008-12-30 @ 13:46:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0