I väntan på El Beundran Grande.

Jag var hos Gäby å Svempa på orsak av att den gode Svempa fyller 30 i dagarna. Det sågs där på match mellan Spanien och Sverige, och som några av er kanske vet så slutade matchen 2-1 till spanjorerna. Jag ska svänga ihop ett inlägg om min beundran inför detta tappra folk imorrn (idag), men tills att jag hinner det skulle jag bara säga; Snälla Sanna Bråding, visste du inte att knark är bajs?

Sämst just nu: Liza Marklund. Grattis Liza, med ditt utspel om att dubba bränslepriserna så är du nu en av de personer i Sverige som suger mest röv.

Bäst just nu: Bada bada bada bam bam badabadam!

Kommentarer
Postat av: maua

Sanna, Sanna... vad sysslar hon med?

2008-06-16 @ 12:45:20
URL: http://maua.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0