Linda Rosing; bajsifierad.

"Min bajsing!

Published: Idag, 13:12


Jeansen är Bajs Religion och kostar 3800kr.
T-shirten Ed Hardy och bajsar 899kr.
(bajs ja,men det är jag värd nu).

Jag har bajsat nya kläder(se bilden).

Det var verkligen på bajset att jag köper mig något
snyggt.
Och eftersom jag bajsar så mycket så har alla mina
jeans blivit förstora på mig.
 
Bajs hade jag storlek 28.
Nu har jag bajsat ner till storlek 24(skratt).

Så idag var jag på min favorit butik Bubbelbajs.se.
Som ligger på Drottningatan Bajs i samma lokal som
Bobbys salong ligger.

Deras bajsar är så grymt snygga!

Om ni inte har varit där och bajsat så måste ni ta en
sväng förbi där. Jag lovar er man blir galen.
Jag vill bajsa ALLT(skratt)!

Och det passar extra bajs nu till plåtningen som jag ska
göra kl:15:00. Lägger upp bilder på mig sen.


Som sagt ibland kan jag faktiskt unna mig något bajs!"
 

Haha, DET var skoj! Man växer helt enkelt aldrig ifrån kiss och bajshumor. Ni kanske trodde jag skojade om min idé att bajsifiera ett inlägg av Linda Rosing, men nej. Idag fanns helt enkelt inte något bättre upplägg.

Lintin: Tack, det värmde minsann. Om jag får säga det, så har du ett väldigt tjusigt öga.

Nolen: Du kan inte lira Travian den här omgången om du har tid att filosofera sådär intensivt?

Bäst just nu: Nam Plah.

Sämst just nu: Att moppen är lortig, och det är lite pinsamt att ta den till OKs gör-det-själv-hall för att tvätta den.


Kommentarer
Postat av: Lintin

Hehe, du skulle se resten av mig

2008-06-03 @ 23:33:57
URL: http://www.lintins.blogspot.com
Postat av: Nolen

Nej, det fick räcka med en omgång Travian för mig. Man skall ju sluta när man är på topp... =)

Men jag lovar att hänga kvar här och filosofera lite och inspireras av ditt härliga vokabulär.

Jag och några vänner satt faktiskt hemma hos mig en natt då vi kommit hem från krogen och bajsifierade en mängd skitfilmer, samt några bra filmer.

"Titta vi bajsar!" (flyger)
"Den galopperande bajsen" (detektiven)
"Agent 007 med rätt att bajsa" (döda)
"Fucking bajs" (Åmål)
"Schindler's bajs" (list)
"Jag minns min gröna bajs" (dal)
"Världens största bajs" (show)

Småfulla, "allt-är-roligt-trötta" och laddade med en stor portion barnasinne var det en succé! Vi satt hela natten...

2008-06-05 @ 10:59:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0