Fuck you, Kajsa!

Världen är full utav fruktansvärda människor, usla i sin avsaknad utav moral och mänsklig korrekthet. Något utav det värsta jag någonsin hört talas om, var ett fall som kom på tal häromdagen.

En singelkille i stockholm hade två killkompisar. Dessa två kompisar har flickvänner, och de umgicks ständigt och jämt i par. Singelkillen (som inte passade in i par-ekvationen och därför hamnade utamnför), vi kan kalla honom "Nisse", var lite trött på detta beteende. Han föreslog därför för sina killkompisar att de tre skulle ha en "grabbkväll". De skulle träffas och göra käk, klämma några bärs och liknande.

Plötsligt skulle utav någon anledning den ena killen ta med sin tjej, eftersom hon fått en fis på tvären eller liknande. P.g.a. detta beslutade då kille nummer två ihop med sin tjej att hon också skulle få följa med ("annars skulle det ju bli orättvist"). Dessvärre kom då de två paren på, att eftersom Nisse var singel, så passade han nu inte in i ekvationen längre. Därför ringde då en av par-killarna upp Nisse och förklarade förljande;"Hej, jo den där grejen på lördag... Tina och Lisa ska ju komma med, och vi tänkte ha en middag tillsammans först, så vi tänkte att du kan väl titta in lite senare?"

Nu var alltså Nisse inte välkommen till samkvämet som var hans egen idé. Hans grabbkväll hade förvandlats till en parkväll utan honom. Det här är bland det vidrigaste jag någonsin har hört talas om. Vad är det här för jävla beteende? Vad är det för obegriplig parpsykos som slagit klorna i folk? Kan det vara ett beteende som kan förklaras med hjälp utav evolutionen? Är det någon slags instinktiv drift att distansiera sig till singlar, för att slå vakt om sina chanser till fortplantning?

Samtidigt så visualiseras här det smutsigaste och mest dunkla i kvinnans sinne; Vilken tjej skulle be sina väninnor att få att med sin kille på en "tjejfest"? Nej, ingen (ja, möjligtvis nån nykär jänta som av lojalitet till sina väninnor inte vill banga en kväll med kompisarna)! Men ändå ses det som en självklarhet att de ska få parkera sina arslen på "grabbkvällar", och sprida sitt jävla par-gift! AAAAAA-AAAAA-AAAAAAAAAHHH!!!!! FÖRBANNELSE!!!!!!

 Ibland känns det som om jag är sista singeln kvar i landet, och när jag hör sånt här gör det mig därför både förbannad, och så in-i-helvete nöjd! Förbannad, därför att vissa tror sig tillhöra någon exklusiv jävla skara bara för att slagit sina påsar ihop och bildat bo, och nöjd för att jag aldrig kommer få världsrekordminus på karmakontot genom att utsätta någon stackars singelpolare för såna här sorgliga svinerier!

Lyckligtvis ingår det inte så här svagsinta surrogatmänniskor i min bekantskapskrets, men man blir ju ändå upprörd.

När jag ändå är förbannad och uppe i varv; Kajsa Anka är en jävla slampa, och det har irriterat mig en jävla massa år nu! Vad vinner hon på att hålla på att spela ut stackars svagsinte Kalle mot den där dryge jäveln Alexander Lukas? Kalle försörjer ju för fan tre systersöner som ensamstående vårdnadshavare, på en riktig jävla skitlön från myntputsningen hos Farbror Joakim. 

Jag tycker hon kan sluta vara en sån själsmördande golddigger, och lämna Kalle ifred. Han behöver inte den där skiten också, speciellt inte sen de där jävla borgarna tog över med sin ruttna jävla "förstöra-folks-liv-genom-att-beröva-dom-snus-och-bränsle-samt-rulla-ut-röda-mattan-för-bolsjevikjävlarna-och-ge-bort-uran-värt-mer-än-Norges-olja-till-Kanadickerna-och-skänka-bort-världens-finaste-spritvarumärke-till-ett-gäng-leversjuka-och-korrupta-grodätare-vars-kvinnor-har-hår-under-armarna-och-vallmofrön-mellan-blygdläpparna"-agenda!

Det är en jävla tur att man är nyfiken på vad man gör om 10 år, annars skulle man ju tagit ett blypiller för längesen!

Förresten vill jag bara säga en sak INNAN fotbolls-EM som kommer att kännas bättre om jag får det sagt nu, eftersom jag vet hur det kommer att bli; Zlatan, vart fan höll du hus? Vi var ju så säkra på att du skulle flyga in på planen, skjuta magiska blixtar ur röven och slakta allt motstånd med klackningar i krysset varje match?

Moar: Du måste ha förväxlat mig med en annan unge, det där känner jag inte till.

Sämst just nu: CSN

Bäst just nu: Att jag lyckades producera ett blogginlägg.

Bäst just nu2: Ordet "Jävla" förekommer 8 gånger i detta inlägg. Känns lite skönt okomplicerat, liksom.

Kommentarer
Postat av: Jonna

HAhahahahahaha... Du är grym :)

2008-05-31 @ 23:19:01
URL: http://metrobloggen.se/mizzjonna
Postat av: JOnna

Du har så jävla rätt...

2008-05-31 @ 23:19:44
Postat av: Lintin

Jag håller med dig: Kajsa kan fuck off. Hon borde skaffa sig ett jobb och lägga ner sin energi på sig själv istället för att strutta runt för Kalle och Alexander som ett jävla mähä.

2008-06-01 @ 11:25:16
URL: http://www.lintins.blogspot.com
Postat av: pooptroop

ett sjukt uppskattat inlägg.
speciellt det om parträsket.. befinner mig själv som det femte hjulet .. och det är inte alltid det är skoj

2008-06-01 @ 21:06:18
URL: http://pooptroop.blogspot.com
Postat av: Nolen

Du har mycket rätt i din beskrivning av de sviniga paren. Dock är "...någon slags instinktiv drift att distansiera sig till singlar, för att slå vakt om sina chanser till fortplantning..."-förklaringen kanske inte den enda gällande förklaringen, utan det känns som om det borde vara något ännu mer djupt och undermedvetet som styr. Sedan känns det instinktivt som om flickvännerna har något emot killen, och inte vill ha med honom. Detta ordnar de genom att få sina pojkvänner att föreslå ändringen i planen.

Jävligt synd om killen, men han borde nog försöka hitta "riktiga" kompisar.

PS. Bokstavskombinationen "jävla" förekommer 11 ggr inklusive ordet i Bäst just nu2. DS.

2008-06-02 @ 11:49:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0