Grymma värld...

Tågreseskildringen dröjer ännu ett litet tag, då inspirationen helt enkelt inte infunnit sig. Men jag känner ändå att det är dags för ett inlägg.

 
Tilde Fröling har blivit mamma: "Jag är hur stolt som helst"

NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEJ!!!!! TILDEEEEE!!!!

Satans piss! Först Shirley, nu detta!

Nu kryper jag ihop i fosterställning och lyssnar på Johnny och Bob...



Buhuhuuu-uuuuuhuhuuu....

Ingvar: Vem fan menar du? Per Elofsson är ju slut som artist. Jag kommer förresten till Umeå nästa helg, den 21e. Är du hemma då? Kören ska dit och uppträda, vi bor på Winn Hotel. Vi har tydligen nån systerkör där som vi ska feste med. Finns det inga intressanta människor i den gör jag väl tidigare uppbrott, sen kan vi klämma några kalla på nåt Umeställe.

Christians dotter: Utmaningen är antagen

Xrim: Snacka om att bajsa ner ett kommentarfält. "Sweet, skitmycke kommentarer" tänkte jag, men sen såg jag ju; det var bara en Skåning som dampdiarréat samma text upprepade gånger.

Bäst just nu: Frukostbuffé på Winn om drygt en vecka.

Sämst just nu: Tilde är kaputt. Min vackra Tilde, har avlat en annans avkomma...

Kommentarer
Postat av: Xrim

Bis repetita non placent

2008-11-14 @ 22:23:00
Postat av: Elin

Vad sjunger du i för lyxkör som får åka bort, blir lite avundsjuk vi åker som längst till grannbyn.

Efterlyser en ny bild, det låter ju som om du snart bara e skinn o ben har du fått bantningsdille?

2008-11-15 @ 00:18:46
Postat av: Lindblom

Du är en sorglig figur.

2008-11-15 @ 11:09:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0