Utmanad...

Jag är utmanad av rara Karin på bloggen "Ett komplett eksem", vilket kunde tyckas vara lite utav en börda. Men det är rätt smidigt, för jag kan spotta ur mig ett inlägg oberoende av inspiration.

Så här ser riktlinjerna för utmaningen ut.

* Länka den som utmanat dig och sätt in dessa regler på din blogg.
* Berätta 7 saker om dig själv, både alldagliga och knäppa.
* Utmana 7 st i slutet av inlägget genom att nämna deras namn och länka till dem.
* Låt dem få veta att de har blivit utmanade genom att lämna en kommentar i deras blogg.

Jaha, då kör vi då.

1. Jag samlar på skyddskor, d.v.s. arbetskor med stålhätta. Jag har ungefär 8 par.

2. När jag var liten älskade jag klappgröt. Det gör jag iofs fortfarande, men det är en rackarns massa kolhydrater i det.


3. Jag höll på att drunkna i säldammen på Lycksele djurpark en vinter. Olycksfall i arbetet.

4. Första gången jag kände utav alkoholberusning i någon mån, var då jag var 7. Det var en kväll då familjen hälsade på Hasse "Kvinnaböske" Anderssons bror Knut. Den yngre av hans två döttrar smusslade ner Explorer i min Coca Cola, varpå vi gick ut för att leka på gatan. Där träffade vi ett gäng med en lådbil, som jag tyckte var rätt ful. Det berättade jag för dom också, stärkt utav flytande mod.

5. Mitt förakt för vårt västra grannland började odlas redan för 25 år sedan, då min farfar läste högt ur Norgehistorieböcker han fått för att han köpte villaolja från Norsk Hydro.

6. Jag har blivit försedd med handfängsel av polis. Blond var hon, rasande snygg. Det var dock tyvärr i tjänsten.

7. Jag föddes liksom Scaramanga i "Mannen med den gyllene pistolen" med tre bröstvårtor. Den tredje togs dock bort relativt omgående.

Jag utmanar:

Pooptroop  

Issa & Em
Onormalin
Johan Rheborg
Maua
My
Hollywoodah

Bäst just nu: Grönkål

Sämst just nu: Det kändes rätt gäj att lämna alla utmaningar hos de här människorna.


Kommentarer
Postat av: Mysan

Vi ska till hemlig ort ^^ och varför kommer det sig att jag helt plötsligt får heta My igen. Jag trodde mitt nya namn var Py ;)

2008-11-20 @ 18:32:36
URL: http://myyysan.blogspot.com
Postat av: Moar

Hördududu, jag känner dig inte alls!?

2008-11-20 @ 20:59:14
Postat av: Elsa

grattis på namnsdagen förresten! jobbski hälsar

2008-11-20 @ 21:29:08
Postat av: pooptroop

hallå kompis, inte så att jag dissar detta.. men ja.. du förstår... no hard feelings? skånepågar måste ju hålla samman!

2008-11-21 @ 05:09:02
URL: http://pooptroop.blogspot.com
Postat av: sandra

Hahaha! Ja, vi får se om jag pallar göra den senare.

Det är ju ganska torrt i min blogg now days... men detta kanske kan boosta igång det hela.



Wait and see.



Sandra

2008-11-21 @ 09:06:33
URL: http://hollywoodah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0