Bäst och sämst.

Snabbis innan jobbet.

Bäst just nu: Skägget. Det har liksom kommit över mig se senaste dagarna bara, det här magnifika rock'n'roll-skägget. Likt de mongoliska horderna över Asien, håller det på att uppsluka mitt ansikte. Snart är allt man ser bara stort, coolt skägg. Men olyckskorparna kraxar hejvilt.

Fanjunkaren: Ja, då blir det ju inga brudar iaf.
Jag: Det blir det visst det, det finns dom som gillar skägg, jag har sett det.

Bob: Fyfan, det blir inga brudar sen om du ska låta skägget växa sådär!
Jag: Bullshit, jag nischar mig bara.

Och om dom har rätt skiter jag väl i det förresten. Jag gillar ändå mitt skägg mer än räpor från underjorden.

Sämst just nu: Inte bestämt mig än.

Kommentarer
Postat av: Anneli

Jag ÄLSKAR skägg! You go.

2009-04-15 @ 10:13:40
Postat av: Elsa

aaaah vilket par :D

2009-04-15 @ 18:13:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0