Glad och mätt, full av fett.

Jobbar ju eftermiddag idag, så frukost blidde det inte förrän nyss. Den såg ut så här.



Ägg, bacon (något för hårt stekt) och starkt kaffe med en helvetes massa vispgrädde. Men så har jag ju också tappat drygt 3 kg sen i Påsk.

Det får ni inte ihop va? Era kostcirkelindoktrinerade socialstyrelsenormföljande kolhydratsnaskare med halsbränna och högt blodtryck.

Eleven: Så vackert sagt! Jag känner värmen sprida sig i mina igensatta gamla kranskärl. Clint välsigne dig, mitt barn.

Bäst just nu: En stunds marinad i badet med min gäja rosa rostvål innan jobbet.

Sämst just nu: Tilde gjorde mig för första gången besviken (lite) igår. När jag tog ut henne på E4an för att blåsa henne torr efter badet, så gjorde hon inte mer än ynka 168 km/h, istället för de av instruktionsboken utlovade 170 km/h.

Utdrag ur Tildes svarta låda:

Tilde: YYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYL....
Hastighet: 168 km/h
Jag: Maintaining cruising speed, watching out for cops and Moose.
Stereon: (Povel) "UNDRAN OCH SKRÄCK JAG KÄNNER, VAR VAR VAR? JAG UNDRAR BLOTT, VAR ÄR TVÅLEN BRODER, GE MIG TVÅLEN SYSTER! SÖKEN OCH LETEN TÅLIGT, BAD ÄR DÅLIGT, UTAN TVÅL!"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0