Inte fackplacerad.

Vet ni vad jag gör? Jag sitter och dricker té och målar akvarell. Ibland stannar jag upp och snaskar lite på en liten knubbig Talleggio. Den är kravmärkt. Téet är smaksatt med äpple och kanel, samt russin. Jag har ett par stänk citron i det, så som man har i Ryssland. Det är något man bör veta; i England dricker man té med mjölk i, i Ryssland tar man ett par stänk citron.

Motivet jag målar är abstrakt, och spellistan kör Wagner, Björling, lite Strauss samt Slayer.

Bäst just nu: Tilde igen. Jag har hittat ännu en finess. För några dagar sedan fann jag ett utdragbart lönnfack under passagerarstolen, i vilket man kan gömma saker. Min kompis Psyko-Bob tycker att man ska ha en kromad Colt .45a  där, som man har till att skjuta otrevliga människor i ansiktet med. Men jag tänker att man kan ju lägga plånboken eller nåt där. Idag fann jag att hur högt man än spelar på stereon när den stängs av, så är volymen dämpad till lagom nivå när man startar henne nästa gång. Ni vet, så man slipper skita ner sig. Det kanske inte är nån ovanlig grej, men jag som aldrig ägt en bil nyare än -84 tidigare, tycker det är fullkomligt frapperande.

Sämst just nu: De här satans bränslepriserna! Tilde vill ju smaka gas! Hon tigger; "Späk mig, späk mig!". "Jag har ju inte råd" säger jag till henne, "Pappa måste ha Talleggio!".

Till er som klickade er hit från Facebook för att ni trodde det skulle handla om oralsex, säger jag bara; Synd. HÄHÄHÄ!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0