Gonatt!

Nu har jag inte tid att sitta här och blogga egentligen, för det är dags att nanna. Därför blir det inte mycket mer än kommentarsrespons.

Gammal elev: Nej, det låter ju helt orealistiskt. Skulle någon som jag undervisat sitta och läsa bloggar på arbetstid mitt under brinnande lågkonjunktur? Och om jag dragit några rövarhistorier så måste det skett på rasterna, och då i syfte att avleda er uppmärksamhet från den stackars trakasserade städpersonalen.

Kanske skildrar jag det någon gång? Ett gäng spädlemmade MUF-wannabes i en mögelinfekterad högstadieskola, som tafsade varandra i skrevet och sa "BOOP" eller hur fan det nu var. Någon tuggade patientaktigt på sitt långa hår, och lyssnade på gangsta rap i en 128 mbits mp3-spelare. De tuffa tjejerna tjuvrökte, lät sig förföras av lortiga fordonshjon, och tävlade om vem som kunde ha stringtrosorna högst upp på ryggen. Hehehe, hur låter det?

Har du verkligen lyckats plöja igenom hela bloggen, så har du väl förmodligen hittat länkar till min gamla blogg. Har du inte gjort det så finns den här, och den är full av "rövarhistorier". I övrigt ser jag fram emot att i vanlig ordning springa på er under sommarens festligheter.

Anneli: Pff, jaja, jag känner igen hån när jag ser det. Ingenting skulle förresten kunna få mig att flytta till Stockholm, det säger jag bara! Fjollor, "Bruschor", Kulturmuppar och plattanpundare, frisläppta psykpatienter, otäcka piketsnutar och Mikael Persbrandt. Jag kan komma och hälsa på för några krogrundor på Söder, sen får det vara bra. Förresten kommer alla riktiga Rocktjejer att vara på Sweden Rock när vi åker båt. Jag fokuserar främst på buffén, och tro det eller ej, umgänget med er och Olefin.

Elin: Johnny Skan som var 17 var en betydligt hormonstinnare och mer förvirrad person. Dessutom kostade han på sig att strunta i de spärrar man lägger sig till med, vis av erfarenheter och misstag. Jag tror att Johnny är ungefär lika intresserad av att få till det som jag är av fridrott. Det är väl lite som älgjakt, det där med krogragg. Det är jakten och skottögonblicket som är det skojiga, sen att släpa hem fanskapet över myren och ta hand om alltihop i slaktboden, är lite tröttsammare. 

Bäst just nu: Att jag tog mig ut och sprang ikväll, efter en dag med enbart dataspelande.

Sämst just nu: Nej, nu är jag på för gott humör för att tänka negativt, som alltid efter motion. Fast jag såg på SVT-Play nyss, det var om bl.a. vägglöss i "Mitt i naturen". Jag är lite oroligt för sån skit.

Kommentarer
Postat av: Gammal Elev

Hahaha. Nu tycker jag att PrinsAlbert79 går lite över gränsen. Fast jag måste medge att jag skrattade rätt bra åt det. Eftersom ödmjukhet aldrig har varit ett av 5 ord man beskriver dig med, tänker jag inte ens be om det fast jag försöker värva läsare till dig ( Inte de som blev fordonshjon). Ang. MUF-attacken, så varade det väl inte längre än när du var orakad? Alltså ca 3 veckor, men det räcker ju iofs för att skämmas en livstid. "BOOP" kommer från "Ursäkta röran, vi bygger om" och det är fortfarande lite ögonbrynshöjande att helt sonika leverera en jävel på någon man inte känner så väl.

Gangstarap är fortfarande vad som spelas, och jag vet att du också gillar det!

2009-04-20 @ 10:40:59
Postat av: Anonym

Jaja, du slipper. Men bara om du kommer å hälsar på! Bra att du ämnar umgås med oss och äta buffé på båten, men jag lovar dig att du kommer hitta en å annan härlig rockbrud.

2009-04-20 @ 10:47:06
Postat av: Gammal Elev

Korrigering* Jag menade förstås att det inte varade lika länge som du var rakad! Jag har läst hela bloggen, men inte kollat alla länkar. Ska försöka hinna med det också! Haha ja, det ska bli roligt att träffa Johnny Skan!

2009-04-20 @ 13:04:32
Postat av: Gammal Elev

Såg just också ironin i att de gör reklam för "norwegian.se" med norska flaggor och diverse norska attreljer på din blogg. Det är ju som att göra reklam för Rädda Barnen på Anders Eklunds blogg. (Tror inte han är så aktiv i bloggvärlden, men det var ju bara en liknelse)

2009-04-20 @ 13:16:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0