Årsavrundning

Nej, jag kan ju inte gärna sluta blogga när jag tydligen har läsare med mig som har orkat följa bloggen i 3 år, utan att ens känna mig. Det är ju helt enkelt omöjligt. Samtidigt ger det mig prestationsångest. Men det är bara att ordbajsa vidare, så gott det går.

Jag har surfat genom bloggen lite ikväll och tittat på en massa gammalt material. När man läser något sånt här, så kan man ha förståelse för att jag trots allt har en del riktigt trogna läsare!

"'Sex and the City' är opium för kvinnan, och något av det mest vidriga och desillusionerande skit som överhuvudtaget fångats på film. Konceptet: Tre helgknarkande slödderskabb i olika hårfärger och vad som förefaller vara deras blonda, uthorade gamla spermahink till morsa, ränner runt och ägnar tiden åt att shoppa skor samt projicera sin egen otillräcklighet på de män som de ständigt fläker upp sig för. Fast många kvinnor kan förstås relatera till skiten, det får man väl ha förståelse för."

Ah! Vilken analytisk skärpa! Precis sådär är det ju.

Vidare!

Det är nu snart ett år sedan jag bryskt avlivade min gamla mobiltelefon, och köpte en ny. Jag kopplade den till datorn nyss och kikade på alla bilder som ackumulerats ("samlats" för den illiterate) under året, och upptäckte att dessa ovärderliga dokument kommer att kunna ligga till grund för ett formidabelt retrospektivt kollage, över 2009. Och då ska man ändå ha i åtanke att det tursamt nog inte finns bildmaterial från några av de absoluta höjdpunkterna!

Blir fint det!

Keyser
: Ja, två dåliga ting kan faktiskt göra en bra. Se bara på skidskyttar! Man tar dåliga skidåkare som inte kan tränas att skjuta nog bra för att tävla i rent skytte, sen låter man dom göra båda på en gång.

Stockholmare: Det är ju inget mindre än rörande, och förbluffande. Det inlägget var ju inte ens särskilt genomarbetat, med dålig kommatering och påfrestande meningsbyggnad. Jag ska faktiskt göra vad jag kan för att skärpa kvalitén på inläggen! Förhoppningsvis kommer framöver mustig skildring från Gäbys nära förestående 30-årsfirande. Och då ska förhoppningsvis Olefin vara på plats. Dessutom blir det fest med Fanjunkaren på nyårsafton.

Sämst just nu: Jag måste ut i julrushen i morgon. Nu är det kniven mot strupen!

Bäst just nu
: Jag tror det nya året kommer att börja bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0