Äh!

Fan, det här begriper jag inte. Bloggen är just nu 9e största blogg på blogg.se. Vad den handlar om? Malmö IF! Har ni hört nåt så jävla vansinnigt? Ett sketet surrogathockeylag, uppstressat till elitserien av en flock överbetalda tjecker, bekostat av en tokjävel som skiter pengar, och nedstörtat i allsvenskan p.g.a. kronisk inkompetens. Vem läser sån smörja?

Visst, en eloge till flitmyran som obrottsligt lojal orkar sitta och uppdatera en blogg som handlar om hockeysveriges kesoflytning, men ändå? 

I brist på inspiration kommer jag mest att kasta lite skit i det här inlägget.

Nästa mål är den  här  typen. Jag litar inte på någon som flinar sådär mycket. Han är en flinande produkt, som alla gillar. Sånt gillar jag inte. 

Vet ni vad han skulle klä i? Jo, jag tror ni vet!



HAHAHA! TA-DAAA! Kevin Hitler? Adolf Borg

Ja vad fan kräver ni? Jag säger ju att inspirationen inte finns här idag.

Xrim: Du droppar nektar i mitt öra. När ska jag infinna mig?

Elin: Ja, det hittar hit en och annan gammal otäck giftblåsa ibland.

Anna, S: Hör du, din uttjänta gamla skabbkoloni. "Bög" är ingen förkortning, det kommer av ett gammalt franskt ord för "Bulgar", och ska inte punkteras på det där viset. Jag har förvisso inte heller nöjet och privilegiet att vara bakfumlare heller. Däremot är jag jävligt nöjd med min bloggs lojala och intelligenta läsarkrets, och där ingår inte gamla obildade sossemadrasser. Så hasa dig vidare nu innan du får en verbal ananas i glädjehålet.  

Bäst just nu: Nu börjar det ordna upp sig.

Sämst just nu: Hmmm.... Det behöver dammsugas här.
  

Kommentarer
Postat av: Xrim

Higge, behöver du ammunition? Ok... Norrbottningars oförmåga att använda blinkers, eller att det kör 10km/h för sakta i vänsterfilen.

Att Mona Sahlin använder för mycket kajal eller har mascara som klumpar sig (detta är väl mest intressant för dina kvinnliga läsare).

Att Jehovas vittnen tror att bara 144 000 kommer in i himlen trots att gud är allsmäktig och borde kunna bjuda in hur många han vill till sitt party.

Att fransmän har kärnvapen.

Senaste Indiana Jones filmen... suck

Att Volvo kanske skall köpas av ett kinesiskt företag som tillverkar lågprisbilar.

Att samer tjuvskjuter björn på fjällen.



2009-02-06 @ 10:16:15
Postat av: Anna. S

Ja du har nog rätt, det va ett dåligt påhopp av mig, när jag läste lite tidigare inlägg insåg jag att du skriver en del slagkraftiga saker.

2009-02-06 @ 15:57:22
Postat av: Xrim

Higge, det är samernas nationaldag idag!

2009-02-06 @ 18:07:39
Postat av: Robin

sylta avsmakad.

imorgon sill. senapssill.

yieeks.

2009-02-06 @ 18:27:26
URL: http://grapoluponape.blogspot.com
Postat av: Robin

ja, du skulle kunna se vad som händer om man lägger en brustablett på tungan utan att tillsätta annan vätska än saliv.



dålig idé, men det var det första jag kom på.



eller halsa en kvarting whiskey live framför kameran. det gör jag alltid innan jag provsmakar saker på vloggen. så jag ska stå pall för smakerna och för den scenskräck som infinner sig inför ett sånt här framträdande.

2009-02-06 @ 20:27:39
URL: http://grapoluponape.blogspot.com
Postat av: ingvar

Jag gillar inte dina lumpna kommentarer om samer.. Snudd på hets mot folkgrupp skulle jag vilja påstå!

Tänk om jag skulle börja skoja om tjockisar.. Hur skulle det kännas??

2009-02-07 @ 13:50:06
Postat av: Keyser Söze

Vill bara tillägga att Pakistan har kärnvapen!!! Det är fan värre än att fransmännen har det? Dessa lakansklädda lallare kan alltså spränga planeten Tellus åt helvete.

How´s that for ammunition?

Vad hände med Indien inlägget? Såg fram emot det, eller har jag bara missat det?

Senaste Bondfilmen, allvarligt talat!

Religion överhuvudtaget?

Lets dance, vilken sörja. Kanske lite väl enkelt att ge sig på det.

Mikael Persbrandt? Bara slänger ut frågan och ser om det nappar. Spelar över lite kanske?

Pizzeriernas oförmåga att skriva upp vad man ska ha på sin beställning. För djävulen, det fattas alltid något. Antingen får man ingen vitlöksdressing eller fattas Feferonin. Driver de med oss?









2009-02-07 @ 19:45:50
Postat av: Xrim

Keyser Söze: Det finns inget värre än fransmän, att ens jämföra Pakistan med Frankrike är en styggelse som mycket troligt kan sluta med att Pakistan går i jihad mot dig. Du kan förvänta dig ett telefonsamtal från den Pakistanska ambassaden om en pakistanier läser ditt inlägg. Fransmän är högljuda, luktar konstigt, äter underliga saker, otrevliga, har storhetsvansinne och har byggt en triumfbåge som bara har använts av tyskarna.

2009-02-07 @ 22:04:52
Postat av: Elin

Håller med dig, det är nåt obehagligt med folk som är så glada som Kevin hela tiden. Det blir lite som den manliga versionen av Carola man bara väntar på den dan det slår slint på riktigt och de går bärsärkargång med maskingevär på dagis solrosen eller nåt.

2009-02-08 @ 00:44:13
URL: http://elinha.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0