Ja, just det!

Nu är det "snillen spekulerar" i kommentarsfältet, ser jag.

Ja, exakt så menar jag. Är det verkligen bara jag och Fanjunkarn som insett att syskonen Wahlgren har ett osunt förhållande?

Nä vi sätter allt en liten peng på att dom har lekt doktor med varandra, de där bredflabbade dysisarna!

Bäst just nu: Imorrn åker jag med Psyko-Bob till Gällivare för att närvara på hans och Daskens 30-årsfest. I Gällivare har Johnny Skan svårt att göra bort sig, för tröskeln ligger alltid väldigt högt. Där äts det akvariefiskar och marscheras naket med hagelbössan över axeln, man stjäl får och slänger in dom på krogen i grannkommun.

Ikväll ska jag specialdesigna ett antal Pomerans-Nougatmuffins till gamle Bob också. Han kan utan problem osthyvla i sig ett paket Odense blocknougat, så jag vet vad han gillar.

Sämst just nu: Mitt bakande har börjat väcka mina kollegers vrede. De klagar på ökande vikt, och nu får jag inte ta med mer tårtor, muffins eller mockarutor.

Kommentarer
Postat av: Elin

Ja nog verkar de lite speciella de där Wahlgrens men de verkar snarare asexuella än lagda åt incest.

2009-02-25 @ 23:46:02
URL: http://elinha.blogg.se/
Postat av: Koyko

Jag finner det lustigt att en sådan skräckinjagande man som du bakar muffins. Du får ursäkta. Förlåt.

2009-03-01 @ 03:38:46
URL: http://koyko.blogg.se/
Postat av: Elin

Skräckinjagande man, hahaha jag tror jag kissar på mig av skratt. Vem är denna lustiga figur Koyko?

2009-03-01 @ 22:35:26
URL: http://elinha.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0