Que?

Kan man sätta i sig en rödkittsost, en vit/blåmögelost och en halv burk Kalamataoliver utan att fullständigt skita i brallan? Ja, det lär jag snart nog få veta.

Keyser: Jag svarade ju Anneli som du höll med där. Jag har en 20-25 kg kvar innan jag tänker stå i nån teve. Kommer man dit och har ett lyte som fetma, kommer alla att försöka peta ut en. När jag är smal och skägglös ser jag ut som en okysst 19-åring, och då underskattar alla en istället.

Pentex: Ja, så är det säkert. Engelska har jag väl iaf noterat. "Kulturberikning" med ett finare ord.

Bäst just nu: Haha!  Laila har gått och blivit (buk)svägerska med Pernilla Wahlgren!? Usch, både skoj och äckligt!

Sämst just nu: Pär Holmgren  vilken douchebag! Han ljuger allt han kan för att sko sig på obeläst folks klimatförändringsfobi. "Golfströmmen stod still ett helt dygn"!??? Din dumme jävel! Och vad är det för vidrig frisyr? Det största hotet mot svensk natur är för stora renhjordar och samer med vapen. Inte en imbecill metereologs hjärnspöken.

Kommentarer
Postat av: Elin

Öhhm jag hänger inte riktigt med här. Laila buksvägerska med Pernilla Wahlgen och så sätter du in en bild på Lalia med Nicklas Wahlgren. Har du helt missförstått ordet buksvägerska eller påstår du att Pernilla haft ihop det med sin bror??

2009-02-25 @ 00:55:02
URL: http://elinha.blogg.se/
Postat av: Keyser Söze

Måste nog hålla med Elin, hur menar du?

2009-02-25 @ 07:54:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0