Videoinlägg, Johnny Skan kåserar.

Inspirerad att "vlogga", d.v.s. videoblogga, så dammade jag nyss av Johnny Skan och gav honom en ny befattning.
I det här vlogginlägget berättar han om varför vi tycker så illa om "Alla hjärtans dag".

Det här är riktigt illa, ska ni veta. Kamerautrustning, manus och regi, allting är undermåligt. Men det är vad ni får, så håll till godo.




Vilken frustrerande och deprimerande typ!

Elin: Bästa 600 spännen jag nånsin spenderat! Du vet ju att det är en bra idé egentligen!

Bäst just nu: Partytiderna kryper närmre. Idag damp inbjudan till Psykobobs 30-årsfest ner i posten. Då får Johnny Skan komma tillbaka och göra några gästspel. Det är ju ändå inte lönt att hålla honom instängd, så länge vi ser ut såhär. Då kan man lika gärna vara full och härja loss!

Sämst just nu: Att bloggprestationsångesten driver en till att producera sådant här vansinne!

Kommentarer
Postat av: Elin

Hahaha

Vansinne eller inte, roligt var det i alla fall.

Och nej jag vet inte att det är en bra idé, jag vet att det är en dålig idé en mycket dålig idé!

2009-02-11 @ 15:48:49
URL: http://elinha.blogg.se/
Postat av: Xrim

Jonny är fulare än vad jag trodde, jag håller absolut med om att alla hjärtans dag är en riktig skithögtid.

Förövrigt så tror jag att en chokladkaka vore bättre än godis om man skulle fira Hitler, det var en av hans favoriter.

2009-02-11 @ 20:51:44
Postat av: Anonym

Higge du är så jävla sjuk,,,,

2009-02-12 @ 21:42:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0