Anders Lundin (ett elakt inlägg, med mycket fula ord)

Jag vet inte riktigt varför, men jag har kommit att börja avsky Anders Lundin. Jag skulle vilja drista mig till att säga, att han är helt jävla kass. Visst, han kanske är en reko snubbe, men att sätta honom i "Allsång på Skansen" är ju som att lägga bajs i Ärtsoppan. Allt blir ju förstört.

USCH! Fy fan vad han är dålig!

Här är några anledningar till varför jag tycker så här.

1. Dansen han gör till "Stockholm i mitt hjärta". Har ni sett när han låtsas röra om med armarna, då texten lyder "en blandning av sött, en blandning av salt, en blandning av sött och salt"? Han rör dom åt olika håll för sött och salt, och så pekar han med tummarna över axlarna. Fan vad det ser dumt ut!

2. Han släpar med sin kärring upp på scen. Hon har en fast roll som doa i bakgrundskören. Lite äckligt tycker jag; lite som Wahlgrensklanen hade gjort det, om dom kunnat. Försöker sko sig, liksom. Usch.

3. Han envisas med att sjunga sitt eget skit på scenen. Som sist jag såg, då satt han och pinade en stackars värnlös gitarr och sjöng något poänglöst förflosklat stycke skit, och under i bild stod "Text och musik: Anders Lundin". Ja det begrep jag väl, för det var så jävla dåligt!

"Men det gjorde ju Lasse Berghagen också" kanske ni påpekar då? Jaja, men han har ju för fan karisma. Killen har ju för fan vunnit schlagerfestivalen iförd blå sammetskavaj och Åsa Domeij-frisyr! Han har ju meriter! Anders Lundin har på sin höjd tidigare bara lyckats göra sitt skit hört när han kunnat nästla in det i nåt barnprogram.

4. Hans utseende. Vad är det för jävla idé att sätta ett ovårdat albanskt förbrytartryne på en programledare? Nej förresten, fel av mig. Vet ni vem han är lik? Och den här gången kan ni fan inte neka, som i fallet med bossen i "Bad Taste" och Idde Schultz!

 

Kolla! Endast skäggväxten förråder vem som är Anders, och vem som är det där anskrämliga trollet i "Rent hus".

HAHAHAHA!!!

Elsa: Kul, där snackar vi "farlig bukfetma". Såg ju ut som han "Taxi" som var med i "100 höjdare" med Filip och Fredrik.

Elin: Ja. Det är skönt att se att även ni kan luras till dumheter av era fortplantningsorgan.

Xrim: Det är lugnt. Jag behöver bara sluta ögonen för att höra rasslet från Ekarnas lövverk i vinden, känna doften av hav och varm tallskog ute i Klitterhus eller brandlukten från brända svenska flaggor i skolkorridorerna. 

Sämst just nu: Det mulna vädret.

Bäst just nu: Alla bra longboardbackar man hittar om man bara öppnar ögonen. 

Kommentarer
Postat av: sandra

HAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA!



LOVE IT!!

2009-07-07 @ 20:48:52
URL: http://allasomjag.blogg.se/
Postat av: Elin

Ähh vadå ni, blanda inte in mig i det där. Du kan väl ändå inte dra mig över samma kam som fälthora 90! Skäms!!

2009-07-07 @ 23:24:15
URL: http://frokenillmarig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0