I´ll be back...

Klent skrivande på bloggen de senaste dagarna, inte hänt mycket nytt. Tyvärr blir det lite fattigt även de kommande dagarna, för imorrn lastar jag in Elsa och Anneloj i Tilde (som har slut bromsbelägg på vänster fram, hoho) och skjutsar ner deras beniga arslen till Muppsala. Sen tar vi Olefin med oss på Siljas "Galaxy" och grisar loss bland bufféer, fri bärs och "Misfits".

Tills jag kommer tillbaka vill jag att ni ska se det här, som jag snubblade över i en artikel om stjärnors klädmissar i Expressen. Jag tycker att om jag ska behöva se såna här otäckheter och traumatiseras så till den grad att man överväger att börja sniffa lim, så ska ni också se det!



Va!? Nyduschad Jolly Jumper med två sneda strutar, i en klänning som för sin egen skull aldrig borde ha sytts. Nåja, man får ju ge jäntan/karlen/märren VG för en god tanke iaf.

Anneli: Lyllo dej.

Sandra: Humlor har snablar, och kossor har mular. Kossorna är ju dom där som gör mjölken som man kan köpa i affärerna i Stockholm.

Bäst just nu: Att vi snart ska komma iväg.

Sämst just nu: Jag fick fel kod till Tildes stereo, så nu blir det att spela iPod med portabla högtalare.

Kommentarer
Postat av: Elin

Ska du sitta och åka till metropolet Supsala ofta får du väl ha hyfs nog att vara lite social också!

2009-06-03 @ 00:00:04
URL: http://frokenillmarig.blogg.se/
Postat av: R

blogga lite om Sherly Crowe nu.

det finns många onda ord att säga om henne.

2009-06-03 @ 00:23:36
URL: http://www.grapoluponape.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0