Higge spyr galla över "Grey's".

Nu är det riktig fettorka i Piratbukten. Alla bra serier har uppehåll, utom möjligen "Weeds", som verkar ha dragit igång igen. Likt ett ensamt Lejon, som svälten och desperationen driver till att anfalla en arg gammal Buffel, så tog jag idag en chans och laddade ner lite "Grey's Anatomy". Alla tycker ju den är så himla bra, så jag tänkte att den kanske går att lindra värsta serieabstinensen med. Eftersom jag inte bott i en grotta de senaste åren, så har jag ju liksom handlingen klar för mig. Jag såg några avsnitt första säsongen och har sett någon snutt då och då, när jag hälsat på någon med TV.

Vilken jävla skit! Serien står ju fortfarande och stampar på samma skitställe i avsnittet i säsong 4 som jag såg nyss, som den gjorde i säsong 1. Och inte nog med det, hos Olefin såg jag senaste avsnittet i säsong 5, och där var det FORTFARANDE samma dravel. Alla skulle gifta sig, någon skulle dö, det där lilla feta arga trollet sprang runt och spelade Allan, den där svarthåriga biffiga kvinnan med de oprortionerligt små lökarna höll på med sexuella frisinnligheter, den sura kinesen med den stora näsan var fortfarande inte attraktiv (och då har jag ändå något av en näsfetisch), och Patrick Dempsey såg fortfarande ut som om han skulle somna.

För någon som följt spännande och/eller intelligenta serier som t.ex. "Californication", "Life", "24", "It's always sunny in Philadelphia", "30 Rock" och "The Mentalist", så är det rena tortyren att utsättas för resultatet av "Grey's Anatomy"-manusförfattarnas arbete.

Kommer ni ihåg den gamla skitsåpan "General Hospital"? "Grey's" är som om man tog manusförfattarna som inte dög åt "Vänner", och lät dom sköta "General Hospital".

HAHA! Det är ju inte konstigt att kvinnor inte styr världen, de kan ju inte ens lista ut vilken serie som är bra! (Fast inte du Gäby, du vet vad som är bra! "Retardo" borde styra världen)

Nu ska jag testa ladda ner "Weeds" och kanske "Nurse Jackie", som är något nytt.

Bäst just nu: Långväga besök lagom till helgen.

Sämst just nu: Medelålders män. Vem fan tror dom att dom är?

Edit: Nu glömde jag besvara kommentarena! Gör det i nästa.

Kommentarer
Postat av: Emma

Har du sett True Blood? Den börjar för övrigt också om snart igen, om 4 dar bara. Om man gillar vampyrer, och det gör man ju ibland. nav;main" rel="nofollow">http://www.tv.com/true-blood/show/74645/summary.html?tag=pagenav;main

2009-06-10 @ 21:08:16
Postat av: Sarah

Du kommer också att bli medelålders, snart också ett steg närmare :)

2009-06-11 @ 10:20:28
URL: http://sarahyj.blogg.se/
Postat av: Mr.Pentex

Hej o hoy Higge! =)



Om du skall ha en bra serie kolla in "the big bang theory(om det nu stavas så)" Den e mäktig!



ha de gööt

2009-06-15 @ 15:54:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0