Königsägg

Sitter här rätt trött och tung i skallen, men det är ju hög tid för ett inlägg.

Men vad ska jag skriva om? Att jag har en gammal avställd brun bil , som snart kan komma att tituleras "Koenigsegg"? Det hävdar iaf jag bestämt, men Olefin håller inte med.

Jag: Olefin, vet du vad jag har?
Olefin: Nej?
Jag: En Koenigsegg! YES!!! AHAHAHA! Äntligen!
Olefin: Mäh! Nej, det har du ju inte!
Jag: Joooo... En brun!
Olefin: Det är ingen Koenigsegg!
Jag: Jovisst, en gammal fin Koenigsegg! 
Olefin: Nej, och du kommer aldrig äga någon Koenigsegg heller!
Jag: Mähvaffan dådå?
Olefin: För den kostar typ 8,5 miljoner.
Jag: Jaha, vad är det som säger att inte jag skulle råka kunna få ihop en hög pengar på nåt vänster, då?
Olefin: Ja men.... jag tror inte du skulle lägga så mycket pengar på en bil!
Jag: Pfff... nänä.

Nåja, jag har aldrig lyssnat så noga på grundlösa emotsägelser. Jag har en Koenigsegg, och därmed basta!

Och nu hade jag dessutom slut idéer om saker att skriva om. Sorry.

Lindblom: Ja, den var trevlig. Börjar du bli frisk? Vill du ha lite överblivna muffins?

Mr. Pentex: Jag har tagit hem några avsnitt nu, ska se vad det är för något.

Emma: Vad tyckte du om säsongspremiären av "True Blood" nu då? Förträfflig tycker jag, lite drygt att Sookies tröge bror ska bli sektpajas dock.

Bäst just nu: Livet behöver inte vara så komplicerat alltid.

Sämst just nu: Ingen riktig struktur i midsommarplanerna. Var, när och hur?


Kommentarer
Postat av: Keyser Söze

Den verkar ju vara i fint skick, din "Koenigsegg"!

Varför är den avställd?

The Big Bang Theory är jäkligt bra, har själv tagit ned pilot avsnittet och första säsongen. Annars går det ju varje dag på 5:an klockan 19.00.

2009-06-18 @ 11:12:49
Postat av: ingvar

Med tanke på higges bilhistoria så tvivlar jag på att denna underbara svenska skapelse tillhör honom. Dock hade han en hunförtitåa som var smakligt åldrad och inte alls skämdes för sig. Men det är nog den enda?

2009-06-19 @ 17:43:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0