Allstarbar!

ÄNTLIGEN!

Luleå tar nöjesetablissemangsmässigt steget ut ur en deprimerande istid! 

40 lcd-skärmar, tre barer, playstations, svullna köttstycken, kolhydratfattig jänkebärs (featured in such films as: "Smokey and the Bandit") 1200 kvadrat i olika plan och inget jävla dansgolv!

Som jag har väntat! Somliga har dock väntat mer otåligt på en ny sportbar. Eller som Gäby uttryckte det i ett sms: "Det spelar fan ingen roll om de har hål i golvet istället för toalett och dvärghomobartenders så länge det finns öl och en projektor."

Ord!

Sämst just nu: Vintern har några månader kvar här, men från moderlandet i söder kommer bilder av prunkande Krokusar.

Bäst just nu: Mest troligt flyger jag till den Kongl. hufvudstaden om ett par veckor och köper mig en liten bil. Sen är det slut med att dela kupé med en massa lortiga miljöpartister, flygrädda, kommunister och norrlänningwannabe's från Hälsingland. Inget mer trumhinneplågande flygelände! Olefin hjälper med logistiken, och så tar vi kanske en utekväll bland alla käcka stockholmare.

Kommentarer
Postat av: Elin

Oj, har automobilen inte nått så högt upp i landet så att du måste åka ända till Stockholm för att få tag på en.

Jag tror jag får lov att ta en paus från din blogg ett tag, du har till och med hemsökt mina drömmar i natt.

2009-03-04 @ 20:47:35
Postat av: Anneli

Master P! Om du inte ställer upp i Vem vet mest när du ändå är i hufvudstaden blir jag gaaaalen!!

2009-03-05 @ 00:29:47
Postat av: R

Härligt att få se dig i sthlm. Men kombinationen "köpa bil" och "utekväll" på samma dag är lite risky.



Ölen smakar hur som helst bäst på söder och där huserar även jag. Kanske hinner man slinka in på en ljummen fat alltsom hastigast. Vilket datum gäller det?

2009-03-05 @ 04:33:56
URL: http://grapoluponape.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0