Smått och gott.

Driftstopp på blogg.se om en timme, så jag tittar bara in och kåserar lite löst och elakt om små skitsaker. Caroline af Ugglas påstår att hon aldrig haft ett ONS (one night stand) i hela sitt liv. Jag tror henne; Vad har hon för val? Jag skulle inte krypa på ens om en skrikande albansk hejduk drev på mig med knölpåk. Enda kvinnan i startfältet på Melodifestivalen som inte är värd att fritzlas, enligt vad jag kan se på reklamsnuttarna om eländet.

Har ni sett "Mästarnas mästare"? SVT har samlat ihop idrottsprofiler som lagt karriären på hyllan, för att låta dom tävla i publikfriande skojigheter. En del gamla giganter, några avdankade klåpare, samt en jänta som spelat buskis. Rubrikskapande bandylegendaren Pelle Fosshaug (vars fru har varit här och läst, minsann) var där och gjorde en stabil insats, min gamle idol och skolkamrat Per Elofsson hänger fortfarande kvar i tävlingen tillsammans med Malin Moström och Erica Johansson, som otränad och förlossningstärd kämpar mot oddsen.

"Vem fan är Malin Moström" frågar ni er då? Jo, det är hon som nästlat sig in i evenemanget trots att hon egentligen inte sysslat med idrott, utan snarare buskis. För vad ska man annars kalla damfotboll? Jag menar: elva lesbiska fumlar runt och kämpar mot elva andra lesbiska, om en boll.

Det hela utförs med skickligheten hos knattepojkar, och de som förlorar börjar gråta. Finns tv-sporten på plats och vill intervjua lite i omklädningsrummet som man gör i alla andra sportsammanhang, fast då killar spelar, så blir "spelarna" mycket upprörda. 

Åh, vad ledsna vi blir, som inte får se elva nakna Lotta Bromé-kloner går runt och dunka varandra i ryggen!

HAHAHAHA!!!

Nä, ta bort skiten!

Keyser: Hahaha, den där härliga Ängelholmshumorn!

Anneli: Han skämtar bara. Han harvar runt för mycket i de engelska ligaforumen på "Svenska fans" för att kunna lira i min division. Men säkert slug nog att besegra en vanlig människa!

Sämst just nu: Jag har inte råd att bygga en tillräckligt stor källare för att fritzla all mumma som finns i världen.


"Kom här nu och se vad Onkel Higge har i källarn, så ska vi se om jag inte kan bita dig i all den där röv... jag menar bjuda dig på lite muffins!"

Bäst just nu: Nä, det hinns inte funderas ut!

Kommentarer
Postat av: frun

och nu är jag här igen och snurrar ;)



allt detta fritzlande... är det bra?

eller är det bara ett uttryck för drömmen

därom?!



var rädd om muffinsarna!

2009-03-11 @ 08:12:19
URL: http://vick2ria.blogg.se/
Postat av: Keyser Söze

Pfff...Var har du fått det ifrån, att jag harvar runt på "Svenska fans"? Det finner jag roande.

Alla ni andra är undermänniskor, MOAHAHAHAHA!



Anneli: Ja, visst hade det varit intressant att se skäggfarbrorn få stryk.



2009-03-11 @ 08:20:30
Postat av: Elin

Det är väl självklart att tjejer som spelar fotboll måste vara lite manhafftiga, någon måste väl tillföra lite manlighet till sporten och karlarna gör det ju inte. Riktiga gnällkärringar verkar de vara, de borde få betalt för utfört arbete så skulle nog miljonerna vara lite mer svårförtjänta. Jag ser 100 gånger hellre damfotboll än herrfotboll.

2009-03-11 @ 15:56:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0