Jao...

Sådär! Nöjd och glad igen, efter att ha plågat mig med nästan en halvmil löpning. Jag kanske bör klargöra att jag i det förra så självföraktande inlägget inte menade att skylla utseendet på generna, jag har ju ställt till mig alldeles själv. Åren mellan 20 och 30, de som går ut på att man bara ska ha roligt, "sprida sin vildhavre" och kanske skaffa familj, har jag istället ägnat åt ett nästan 4 år långt havererat förhållande, åkt till Thailand en gång, hittat en massa fel på en uppsjö potentiella flickvänner, samt åt att trycka munnen full med en massa skit och följaktligen bli allt svullnare och otäckare. 

Fast vart den här näsan kommer ifrån kan jag inte riktigt begripa. Tycker inte det är moars, och det är definitivt inte farsans. Fast jag är ju rätt van vid den, så det är väl inget att gnälla över.

Skit samma. Snart är snöhelvetet borta, och kanske hinner jag bli en gladare prick under de tre veckor sommar vi har här uppe i Arktis.

Elin: Jag är inte sur för att  "jag inte kan få en tjej", för det kan jag. Det kan uppenbarligen vilka jävla förrymda aborter som helst. Jag är sur för att det är så jävla omständigt, jag är sur på den enorma planeringsapparat som måste sättas i drift för att få de dumma hönsen att begripa att jag är det absolut bästa alternativet. Jag anser lite att om dom inte är smarta nog att inse det direkt, så kan dom lika gärna dra åt helvete.

Jag är även sur på att jag inte hinner få reda på objektens mentala defekter förrän de faktiskt insett att jag ÄR bäst, och  inte vill bli av med mig. 

Sen är jag även sur på mig själv för att jag är lat och inte orkar engagera mig i att hitta någon som lever upp till de dumma krav jag har för att jag är så efterblivet kräsen! Jag begränsar mig själv, jag har egentligen inget reellt problem, bara ett mentalt hinder, ett låtsasproblem! Jag är en riktig idiot, om än världens bästa. Förstår du?

Och visst är jag så slug som du säger, men jag har noll pappersdisciplin och är således oförmögen att driva ett företag. Sen älskar jag mitt jobb och känner ingen lust att byta det mot en fritidslös tillvaro i jakt på rikedom.

Ingvar: Kanske det. Inte fan har han då lärt sig det genom att vara full på riktigt som riktiga människor, nykteristgossen där.

Bäst just nu: Jag insåg just hur jävla bra jag är, igen. Det är en bil som behövs, sen kan man skrida till verket och skaffa sig ett liv!

Sämst just nu: Luftrören spelar allan.

Sämst just nu2: Jag är väldigt svag för danska tjejer. De äter massa fläsk, gillar bärs, låter skoj och vill göka hela tiden! Det finns dock inte några danskor häruppe...

Kommentarer
Postat av: Elin

Jag förstår precis.

Jag kan nog garantera dig att hon inte finns som fyller alla dina krav.

Fast ditt problem kan ju vara att du jagar "dumma höns"- det är klart du blir besviken då.

2009-03-16 @ 13:45:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0