Vilken miss!

Var på apoteket och köpte en neutral och bra deo idag, och i kassan stod en alldeles rasande söt jänta. Sockersöt, men med en massa "farliga" smycken och en piercing i läppen, sådär så det liksom blir en lite gullig brytning. Hon var väldigt rar och trevlig, och frågade om jag ville ha en påse. "Nä, det är lugnt" sa jag, och stoppade deon i ryggsäcken.

Det var inte förrän en meter utanför apoteket som det slog mig att jag ju skulle svarat "Nej tack, jag tar den under armen" istället. SATAN!

För visst hade det varit helvetes roligt? Jo, det hade det.

Nåja, det är inget att göra åt; jag får helt enkelt köra tillbaks och göra rätt!

Nu ska jag skynda iväg till bussen för transport till Anneli som dragit ihop kollegor och folk jag inte sett tidigare till spelkväll. Hmmm...

Kommentarer
Postat av: Marie-Louise Johansson

Efterklokhet borde räknas som den åttonde dödssynden.

2009-03-14 @ 09:14:32
URL: http://constancias.blogg.se/
Postat av: Anonym

ryggsäcken? NEEEEEEEEEEEEEEEEJ

2009-03-14 @ 18:29:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0