Att jag aldrig lär mig...

...att hamstra en bra sak när den är tillgänglig. I förrgår åkte jag till den härlige pajsaren på "Jeansterminalen" för att äntligen inhandla ett par nya jeansshorts. Den där trevlige store snubben på "Hardwear", som av någon mystisk anledning tycks känna mig på något sätt (kan vi ha fyllebondat någon gång?) har länge bedyrat att de hade en sändning "Quicksilver"-shorts på ingående. "Quicksilver" ska dock ha fått stänga elva av sina 14 fabriker, och fått problem att leverera.

Nå, men så blev jag sådär att jag ville ha ett par shorts direkt, och då fick det bli "Jeansterminalen" (här känner jag plötsligt att detta blev väldigt trist att skriva om, så jag lägger helt enkelt ner, och går och lägger mig i badet och marinerar med min honungstvål från "Lush"!) 


Kommentarer
Postat av: Anneli

Mupp.

2009-05-27 @ 00:17:25
Postat av: Elsa

gotta love the honeysoap! :D

2009-05-27 @ 07:22:34
Postat av: Keyser Söze

Hehe, "Mupp". Det var hårt... Honungstvål? Lush? You lost me.

2009-05-27 @ 08:07:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0