Jaha....

Så vann Norge den där jävla skiten. Det visar ju på riktigt vilket oseriöst strunt den där cirkusen är, om en flock imbecilla fåntrattar kan gå och ta hem alltihop. Märkligt förresten att inte det blev Moldavien, eller något annat skämt till östnation.

Jag såg givetvis inte eländet, jag satt nämligen på bio och kollade "Star Trek". Ganska "ostar trekig" men väldigt bra, måste jag säga. Man ser vanligtvis inte sexskämt eller rasistiska anmärkningar bland stjärnflottans medlemmar, men nu fanns det med. Uppfriskande.

Förresten så stod det på aftonbladet.se att någon engelsk tv-stjärna sågat Malena med kommentaren "hon såg ut som en porrstjärna". Det är väl för fan en komplimang? Är man ful kommer man ju ingen vart i porrbranschen, eller?

Usch vad jag avskyr media.

Mer bloggande imorgon, nu väntar sängen inför en arbetssöndag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0