Jizz in my pants.

Jag vet att många därute inte orkar trycka play på "youtubeinlägg", men jag har fått den här härliga biten om för tidig utlösning på hjärnan. Tryck play!

 

Lindblom: Nä!

Elsa: Nä!

Bäst just nu: Allstarbar. Kom just därifrån, var nykter och chaufför åt mina vördade kollegor. Så jag kunde därför göra en stabil bedömning av utbud och ratio. Mycket bra; mycket rocktjejer och flera slyngryt. Dessutom den sortens servitriser som får de osäkra flickvännerna att rynka på näsan och hitta på låtsasfel att anmärka på.

Hårdsminkade mumsiluringar med mycket tatueringar och sängkammarblick. WUAAAARGH, TO THE FRITZLMOBILE!!!

Sämst just nu
: Jo, visst är det väl bra att få köpa nya paltor av den anledning att de gamla blivit för stora, men nu har jag krympt ur mina Boomerangskjortor. Man får ju för fan en bättre begagnad njure, ett glas champagne OCH en svettig hora för vad de går loss på. Antingen får jag börja äta kolhydrater igen, eller så får jag börja robba UFF-containers.

Kommentarer
Postat av: Anneli

Haha så jäävla bra! Jag å Elsa gick runt å ba Jizz In My Pants på Allstar. Loves!

2009-05-10 @ 16:01:12
Postat av: Sarah

Hahaha jag dör. Nu har jag äntligen hittat ljudet :)

2009-05-14 @ 19:22:14
URL: http://sarahyj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0