Dagens skörd...

Här är senaste dygnets skörd av klokskaper jag kläckt på Facebook. Värt att tänka över...

"I 'Halv åtta hos mig' gör alltid köttätarna vegetariska alternativ till vegetarianerna, men vegetarianerna gör aldrig ett köttalternativ. Slutsats: Vegetarianer är arslen."

"Hur kan ödet ha placerat en varelse som Jessica Gunnarsson i 'Halv åtta hos mig' på en antiplats som Örebro? Nåväl, måste klicka in på "TV4 Play" och titta en gång till..."

"Vi som vill ha dispens för att få skjuta folk som inte kan blinka i rondeller!"

"Ukrainsk kvinna, flykting från Pripjat (staden vid Tjernobyl): 'Det var en sådan vacker stad'. Tjena, en sån pittoresk sovjetidyll. Ukrainska kärringar har tydligen något gemensamt med svenska väljarkåren: Förvriden verklighetsuppfattning."


"Jag vet inte vad som stör mig mest; Att Anders Bagge färgar skägget, eller att jag är den ende som förargas över det. Käkar ni Sobril eller? Reagera!"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0