Sovande blogg?

Uh, det känns så fruktansvärt oinspirerat att skriva här nu. Jag har gått in i någon slags mental dvala, och går bara och väntar på besked om jobbet i Stockholm. Allt annat ligger på is.

Vad gör jag om jag inte får det? Varför ska det ta så lång tid för dom att lista ut vilka som går vidare? Usch... Usch, usch, usch!

Bäst just nu: Snön börjar så sakteliga försvinna.

Sämst just nu: Mitt sobrilrusliknande mentala tillstånd. Om jag känner mig själv rätt; en åtgärd undermedvetet upprättad som skydd mot ett eventuellt negativt besked.

Kommentarer
Postat av: Nolen

Jag hoppas verkligen du får jobbet och återfår inspirationen! Håller tummar å tår!

2010-04-11 @ 16:39:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0