Svenska Limerickgruppen på Facebook

Idag grundade jag min första grupp på Facebook. Den heter "Svenska Limerickgruppen" och idén kläcktes av bloggarkollegan Robin, efter att vi tävlat i Limerickar på Facebook. Såvitt vi kan förstå, så är det den första svenska Limerickgruppen på Facebook.

Under vår lilla tävling spårade jag ur, kom in i en "Limerick-Frenzy" och spydde ur mig 15 limerickar på under en timme, inom vilken jag även hann besöka tvättstugan. Nivån var låg, mycket låg.

Här är några av dom jag blev ganska nöjd med.

Jag visade snoppen för Tilde
som häpen då flämta "Du milde,
Stick den i mej
jag vill va din tjej"
Och jag tog henne som en vilde!

Humöret är ju på topp
då vulva draperar en snopp
Man juckar och bönar
svettas och stönar
samt joddlar glatt "Hejhopp!"

En flicka från Banjaluca
var trött på penisar mjuka
"Får jak ej en hård
jak snart soka vård;
er patologisk benäken att suka!" (Fyyyyy, jag vet... jättedålig!)

En fikus på cykeln fick punka
och la sig i gräset att runka
Han började gråta
"Må gud mig förlåta"
Men cykeln vägrade funka

Ja, och sådär fortsatte det. Men efter att vi dragit igång Limerickgruppen, då jävlar blev det stil på grejerna. Vi hävde ur oss det ena mästerverket efter det andra, så jag måste köra favoriterna av de jag själv hade lyckan att komma på!

En kisse som jämt skröt och jama
ljög lögner som var ganska lama
han sa om sin kuk
"fastän den är mjuk
är den längre än Barack Obama!
"

Tösen var sugen på balle
samt lite slut i sin skalle
hon sprang ut ifrån stan
klättra upp i en gran
och ropade "PENIS FüR ALLE!"


Och så min favorit, om gamle folkkäre Carl-Gustaf Lindstedt!



Hörde att Carl-Gustaf Lindstedt
sprang naken med stående svålspett
längs benen det rann
drygt spann efter spann
ja floder av Carl-Gustafs rövsvett!


Åh fy fan vad bra den sista är! Fast förlåt mig Carl-Gustaf.

Kom och joina oss i Svenska Limerickgruppen, och läs mina kumpaners geniala alster! Enda kravet för medlemskap i gruppen är att ni producerar en egen lortig Limerick på gruppens logg!

Sarah: Mumintrollen är tjocka, trista och dumma! Ser du inte det, som är en klok och fin flicka?

Bäst just nu: Ja, det känns jävligt uppåt just nu bara.

Sämst just nu
: Inte "Inception" iaf, den var helt okej. Jag rankar dock ändå "Robin Hood" och "Kick Ass" som årets bästa rullar hittills. Och innan det är slut på året, är jag övertygad om att jag till den listan också räknar "The Expendables" och "Toy Story 3".

Kommentarer
Postat av: Kristina

Tack för inbjudan! Måste dock låta den stå några veckor till, eller kanske månader, min hjärna är mos av mycket jobbande samt gravidhormoner (visst kan man skylla på det?). Men sen när jag åter är på banan igen kanske jag kan producera en limerick, även fast det senast gjordes i högstadiet..

2010-07-31 @ 11:49:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0