Ännu mer!

Titta, ännu mer Higge-citat!

Marie Picasso är så mjuk under svålen att ett halvtuggat Ostron framstår som rena Jeopardymästaren i jämförelse. Man har svårt att se att hon ens lyckats få upp ytterdörren och tagit sig ur lägenheten utan hjälp.


"Vi som inte går med i grupper vars namn består av felstavade och särskrivna ord"


Shorts? Shorts!


ibland vore det skönt att leva i ett samhälle där man helt enkelt bara kunde få döda människor som t.ex. stjäl ens cykelsadel. Och bränna ner deras hus, koka deras hund och dränka deras anhöriga.


"Vi som av princip tjyvladdar Lady Gaga för att sedan stoppa skiten i papperskorgen utan att lyssna på det"


Efter några få minuters tittande konstaterade jag att "Kvarteret Skatan" i revy-form, mycket kraftfullt sög röv.


Higge gräver i sig ädelostar som om ryssen stod för dörren!


Det kanske inte gör något att italienare är en samling obehärskade mutkolvar som hänger mamma i kjolarna till de är 38, att de dyrkar pederastsekten i Vatikanen, att de har en fotbollsliga som helt och hållet styrs av vilken domare och målvakt som fått mest mutor, eller att de bygger bilar med samma kvalitetskänsla som en BIC-rakhyvel; de har ju gett oss Taleggion, en av de härligaste ostarna någonsin. Tack Italien.


fiskmässen utanför fönstret rekommenderas å det starkaste att sluta skrika, innan jag ställer ut en hink glykolmarinerat kött.


varför är min jäkla tvättstuga som ett muppnäste? Kan jag inte få tvätta mitt skit en gång utan att behöva känna att jag är med i Luleåversionen av "Plötsligt i Vinslöv"? Idag lurpassade en enorm kvinna på mig, och efter ett långt och ensidigt samtal avslutade hon med "puss och kram" och gick. Helt murken i kraniet. Jag måste köpa ett överfallslarm.


"Vinn en vecka för 2 personer i Sunny Beach" Varför ska jag bemöda mig att flyga 300 mil till ett u-land när jag kan köra tre mil till Boden om jag får lust att må dåligt?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0