Platypus eller Tan Tien?

Vilken bräda ska jag skaffa?

Nordiska "Slipstreams" "Platypus" (Övers. "Näbbdjur", ni vet den där fula ankbävern de har i Australien, som värper ägg som en ödla, och har gifttagg i arslet som en Humla. Snacka om att Australien är platsen evolutionen glömde, med sina "Vombater", orangea hundar och halvnakna käppkastande fylltrattar)

En mycket låg och prisvärd bräda, gjord i 7 lager kanadensisk Lönn och två lager glasfiber. Riktigt fin.

Eller ska jag investera i den här; "Tan tien" från "Loaded".

En svinaktigt läcker pjäs i Bambu och glasfiber.

Det lutar nog mest åt Platypusen, för jag vill köpa svenskt och den är aningen billigare. Dessutom kräver min åkstil inte en mer avancerad bräda ännu. En Platypus nu, och en Tan Tien nästa sommar?

Elin: Jag tycker inte hon låter så dum, jag tror hon har humor och skinn på näsan.

Moar: Alla har vi våra fel, sådär kan man inte döma ut någon. Stockholm är en stor stad med många som vill utnyttja en flicka med kända föräldrar. Och är dom föräldrarna dessutom rätt dåliga, så är det lätt att hamna snett. Och rent fysiologiskt är det inte värre att missbruka kokain än socker och Kolhydrater.

Bäst just nu: Det var 24 grader i skuggan idag! Mesa fakkin' 'appy!

Sämst just nu: Kassörskan på Willy's: "Hej hej, bla bla, härligt väder, har ni promenerat?"
Orka vara konstigt trevlig och på så vis skicka märkliga signaler. Ville hon ha sex, eller inte? Nu är jag ju förvirrad.
Kvinnor!



Kommentarer
Postat av: Elin

om du tror att alla som försöker vara trevliga mot dig vill ha sex kan det bara betyda det ena av två saker. Antingen går du runt och tror att jävligt många vill ha sex med dig eller så är folk sällan trevliga i din närhet. Det skulle kunna vara så att kassörskan bara var på väldigt bra humör och ville sprida det vidare. Fast det är klart det skulle kunna vara så att du just missat öppet mål.

2010-05-15 @ 23:54:39
Postat av: Sarah

Hon på Willy´s (för jag vet vem du menar) är så där äckeltrevlig mot ALLA (men nog kanske hon vill ha sex med dig för det :) ).

Kul att du nämnde vombaten, det sötaste djur som finns!

2010-05-16 @ 11:00:09
URL: http://sarahyj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0