Är det någon som inte ser om markören är r...

mms_img46686 (MMS)

Är det någon som inte ser om markören är röd? Det betyder att toalettjäveln är upptagen. Ändå envisas en del som inte kan kategoriseras som annat än efterblivna, att likförbannat rycka i handtagshelvetet! Inte sällan är det då jag som befinner mig inne på toaletten, och som blir så överraskad att jag håller på att pissa mig på benet. Omedelbart fantiserar jag i ett raseriets töcken, om hur jag rusar ut och knivhugger vederbörande i pannan, skrikandes "MARKÖRJÄVELEN ÄR FÖR SATAN RÖD, RYCK INTE I DÖRRJÄVELEEEEEEEEN" *hugghugghugghugghugghugghugghugghugghugghugghugghugghugghugghugghugghugghugghugghugghugghugghugg*


Kommentarer
Postat av: Keyser

Ehhh, ok... Annars går bilen bra?

2010-10-27 @ 15:24:16
Postat av: Moar

Som jag brukar säga, My son!!

Känner så väl igen mig och samma säger syster Linnéa!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0