Kort skånskt gästspel.

Som tidigare konstaterat så har jag fullt upp i Stockholm, varför bloggen blir lidande. Dessvärre är jag heller inte nöjd med mobilbloggfunktionen. Största anledningen är att jag inte riktigt kan kontrollera hur rubriken blir.

Det händer mycket hela tiden. Just nu har jag ledigt från anstalten för att vara på begravning i Skåne. Jag åkte ner i lilla Tilde igår, och idag har vi begravt morfar. Det har fått mig att fundera en del, eftersom vi var väldigt lika på många sätt. Folk lämnar sällan livet odramatiskt, eller hela och rena. Det blir nästan alltid obehagligt och ovärdigt på något sätt och även om man inte behövt se det, så är det lite jobbigt att tänka på. Speciellt när man känner igen sig så mycket i personen i fråga.

Nu har jag strax slut ström i datorn, ska försöka återkomma och blogga lite om jobbet och nya lägenheten på Valhallavägen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0