Fullt upp.

Det är en hektisk tid för Higge nu. Idag gjorde inleddes praktiken i min kriminalvårdarutbildning, och jag gjorde premiär i fängelset med uniformen. Det kändes väldigt märkligt. Inför kontakten med de intagna är jag bara entusiastisk, men uniformen känns snutig och märklig. Fast det är kanske för att det är en pikétröja till. Jag hatar verkligen pikétröjor. Men ju smalare man blir desto bättre sitter dom ju, så det är inte så illa nu.

Fanjunkaren såg en bild på mig från ett biobesök nyligen (Toy story 3 3D, riktigt bra) och menade att jag utvecklat AIDS på rekordfart. Det var nog det finaste han sagt.



Och riktigt hur jag ska hinna med att svara på mailen jag får p.g.a. presentationen på "Happypancake" vet jag inte riktigt, för det har varit en jävla respons på det där. Det har dykt upp en del intressanta individer faktiskt. Få se hur jag gör med det där. Just nu känns det som kriminalvården tar all tid och kraft, fast på ett bra sätt. Än så länge känns allting helt rätt.

Hocke: Det är ju inget att beklaga, jag är ju inte dö än. Vi kan höras av närmare den 25e, för ska du ut eller så här uppe så hänger jag gärna på.

Sarah
: Dom med humor iaf!

Isabelle: Snusk!

Moar: Ja som sagt, fler än tillräckligt...

Bäst just nu: min hastiga avmagring

Sämst just nu: att så mycket av min tid går åt till att köra fel här i Stockholm.


Kommentarer
Postat av: fröken småland

higge, jag älskar verkligen din blogg. jag går troget in en gång om dagen och tittar ifall det kommit något nytt inlägg. ifall det inte gjort det så rullar det en tår nerför min kind, ifall det kommit ett inlägg så dansar jag en liten dans, utvecklad speciellt för sådana här lyckotillfällen som en uppdatering på din blogg. jag kallar den ""higge-dansen". nästa gång jag åker till stockholm vill jag öla med dig, men jag vill inte träffa på den där johnny skan. deal?

2010-09-14 @ 12:10:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0